Inlägg från: Emerencia |Visa alla inlägg
  • Emerencia

Varför är snygga kvinnor så otrevliga?

Svarar man artigt tror vissa äckliga män att det fortfarande finns en chans. Så jävla tröttsamt, vissa äckel måste man hota med vakt och polis för dom ska fatta. Absolut ingen betydelse att jag är förlovad med ring på fingret. En idiot lyckades på något sätt få av mig ringen på någon sekund när jag visade den och sa att jag var upptagen. Fick till svar "inte längre". Många killar är usla på att ragga. Varför jagar du dessa snygga tjejer när du vet hur dom beter sig? Du säger att du själv börjar bli till åren, hitta en äldretrevlig kvinna istället då.

• Emerencia
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 20:10:14 följande:

Har du seriöst vart med om det? Jag känner ingen man som skulle bete sig så, men ja det finns väl rötägg överallt. Men att hota för att få en man att försvinna? Really? xD och som sagt, jag jagar ingen xD Jag pratar gärna med alla, men blev bara så fundersam på detta mönster. Men jag tror jag fått svar på det iaf!

Ja, han tog min ring och jag hotade att skrika efter vakterna som stod några meter bort om han inte omgående gav tillbaka ringen. Har fått hota en del män för dom lyssnar inte, kontaktade min bror som hotade en kille med stryk om han inte slutade att ringa och sms:a mig. Så jo, det finns riktiga rötägg och man tar liksom inte den risken om man direkt inte är intresserad. Och det där men vänskapen, tillåt mig skratta. Ingen kvinna med två hjärnceller som kommunicera med varandra skulle gå på den lätta. Vad skulle en snygg blondin ha för vänskap med en äldre herre? Naglar, hår, senaste modet och kändisars bloggar? Ne, hon vill inte ha fler killar runt sig. Du svarade inte på varför du jagar dessa tjejer, kräsen kuk?
  • Emerencia
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 21:44:29 följande:

Jag har för mig att jag svarade? xD men men, varför jag jagar dessa tjejer? Njae jag jagar ingen anser jag, tycker det är tråkigt när folk är otrevliga bara. Men jag kan ändå förstå lite nu att om man nu blir uppraggad hela jävla tiden av i princip alla (som många snygga tjejer blir) så blir det väl tröttsamt! Tänkte inte på det förut! Om jag har kräsen kuk? Nej det tycker jag inte :)

och det där med vänskap, vadå man kan väl utveckla vänskap även om man är lite olika? Jag tycker också det låter lite roligt med "äldre herre" xD Jag är 27 år! haha. Men det är ju creepy om en gammal gubbe på 50-60 springer runt och letar tjejer i 20 års åldern. Jag tycker inte att jag faller in där riktigt xD

Varför har du behov av att vara vän med snygga yngre kvinnor? Du skrev inte din ålder utan du sa "till åren", det är för mig någon på 40+ typ. Hon ser ingen anledning att vara vän med dig, hon har säkert massor av andra vänner. Tyckte inte riktigt du svara bra tidigare. Om det bara är vänskap du är ute efter så snacka med tjejer som är mindre snygga men trevliga istället då, varför jaga dessa snygga om du inte tycker dom är trevliga. Tycker det låter skumt.
  • Emerencia
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 21:44:29 följande:

Jag har för mig att jag svarade? xD men men, varför jag jagar dessa tjejer? Njae jag jagar ingen anser jag, tycker det är tråkigt när folk är otrevliga bara. Men jag kan ändå förstå lite nu att om man nu blir uppraggad hela jävla tiden av i princip alla (som många snygga tjejer blir) så blir det väl tröttsamt! Tänkte inte på det förut! Om jag har kräsen kuk? Nej det tycker jag inte :)

och det där med vänskap, vadå man kan väl utveckla vänskap även om man är lite olika? Jag tycker också det låter lite roligt med "äldre herre" xD Jag är 27 år! haha. Men det är ju creepy om en gammal gubbe på 50-60 springer runt och letar tjejer i 20 års åldern. Jag tycker inte att jag faller in där riktigt xD

Varför har du behov av att vara vän med snygga yngre kvinnor? Du skrev inte din ålder utan du sa "till åren", det är för mig någon på 40+ typ. Hon ser ingen anledning att vara vän med dig, hon har säkert massor av andra vänner. Tyckte inte riktigt du svara bra tidigare. Om det bara är vänskap du är ute efter så snacka med tjejer som är mindre snygga men trevliga istället då, varför jaga dessa snygga om du inte tycker dom är trevliga. Tycker det låter skumt.
  • Emerencia
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 22:01:12 följande:

Ta bort yngre då, och spara snygga kvinnor. Som sagt, jag jagar inte yngre kvinnor. Tycker det låter så fel. För det är ju inte så det är. Jag säger inte att alla snygga kvinnor är otrevliga, men alla otrevliga kvinnor jag har träffat är skitsnygga!

Jag formulerar mig väl kanske dåligt då! Jag är bättre på engelska!

Till åren kanske är 40+ men jag känner mig till åren nu när jag närmar mig 30 ^^ 

Vad jag är ute efter? Möte med människor bara! och sen se vart det leder! Det är vi väl alla? Jag tycker inte det låter dumt eller konstigt iaf!

Av ditt inlägg uppfattade jag att du typ var runt 35-40 och raggade på 18-22 åringar. Sedan gnällde över att dom var otrevliga och undrade varför. Men det är oftast så med snygga människor, jag har inte många snygga vänner för jag gillar inte den egoistiska och bithiga attityden dom oftast har. Min faster och kusin är två exempel, egoistiska och utnyttnjade människor. Men skönheten faller, min faster är nu ensam förutom maken som är en riktigt idiot. Min kusins skönhet kommer också falla någon dag. Strunta i dessa kvinnor och lägg ingen energi och undra varför. Du vill inte vara vän med med den typen av kvinnor, dom suger ut en och lämnar en sedan som en trampad insekt på marken. Fånga istället upp dom få som är trevliga. Sedan är krogen sämsta stället att skaffa vänner, lättare med en hobby eller intresse. Har inga vänner som kommer från krogmiljö, det är ett ställe att ragga på i Sverige, inte skaffa vänner.
Svar på tråden Varför är snygga kvinnor så otrevliga?