Inlägg från: Kurlie |Visa alla inlägg
  • Kurlie

Varför är snygga kvinnor så otrevliga?

På din beskrivning låter det ju som att du gör närmanden på yngre, väldigt snygga tjejer. Vilka oftast inte är intresserade av äldre män och kan rakt av känna obehag av alla dåliga upplevelser.

Och nej, man är inte automatiskt otrevlig för man är snygg. Jag är skit snygg(förlåt Jante Sverige. det får man ju inte säga) och jag är trevlig som person men kan nog också låta bitsk om jag känner att en man inte ger sig eller inte alls passar min nivå utseendemässigt. Sorry men så är det nog i många fall. Man ska passa och även om personlighet är viktig ska det finnas en attraktion också.

Sen som någon nämner att kvinnor, väldigt attraktiva eller ej blir ofta raggade på och är trötta på det. Det är inte deras jobb att vårda ditt ego när de känner att du besvärar dem. För oavsett vad du säger vet ni båda vad du vill.

Och om du nu tycker äldre kvinnor är trevligare är det kanske för de passar dig, håll dig till dem.

• Kurlie
    Emerencia skrev 2017-10-21 19:41:57 följande:

Svarar man artigt tror vissa äckliga män att det fortfarande finns en chans. Så jävla tröttsamt, vissa äckel måste man hota med vakt och polis för dom ska fatta. Absolut ingen betydelse att jag är förlovad med ring på fingret. En idiot lyckades på något sätt få av mig ringen på någon sekund när jag visade den och sa att jag var upptagen. Fick till svar "inte längre". Många killar är usla på att ragga. Varför jagar du dessa snygga tjejer när du vet hur dom beter sig? Du säger att du själv börjar bli till åren, hitta en äldretrevlig kvinna istället då.

Word på detta!
  • Kurlie
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 20:00:29 följande:

Som jag har sagt tidigare, bara för att han inte passar dig utseendemässigt betyder det inte att han kan bli din bästa vän tex? Eller att ahns personlighet/charm kan falla dig i smaken. Min syster träffade en kille som var så, inte den snyggaste, men väldigt snäll och med en jättebra personlighet. Nu är dom gifta och skall ha barn. Jag tycker det är tråkigt att man på hand rakt av kastar sådana chanser i sjön. Jag gör inte det? Jag bryr mig inte så mycket om utseende hos tjejer. Jag är 27 år, raggar inte på 18 åringar nej. Och jag vill inte säga att jag raggar ens, för om jag får ligg eller inte bryr jag mig inte så mkt om. Jag tycker bara det är tråkigt med negativa folk. Och med detta inlägg undrar jag mest över varför många "yngre" snygga tjejer är så otrevliga. Men jag har nog fått svar på det. Dem är väl trötta på allt jävla raggande dom får.  Du låter otrevlig själv och det bevisar ju bara vad jag menar. Lmao.

Men du vet ju inte vilken situation dessa människor befinner sig i? De kanske är ute för att ha kul med sina vänner och inte letar varken nya vänner eller ragg.

Och eftersom du inte känner mig tar jag inte ett dugg illa vid mig av att du tycker jag låter otrevlig. Du är kanske själv inte så trevlig och rolig som du tror, kanske där problemet ligger. Och nä, 27 är inte gammalt och enligt min erfarenhet är kvinnor inte otrevliga mot en rolig snubbe de träffar ute, utan en de direkt känner vill ragga och kanske utstrålar en viss dryghet.
  • Kurlie
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 20:10:14 följande:

Har du seriöst vart med om det? Jag känner ingen man som skulle bete sig så, men ja det finns väl rötägg överallt. Men att hota för att få en man att försvinna? Really? xD och som sagt, jag jagar ingen xD Jag pratar gärna med alla, men blev bara så fundersam på detta mönster. Men jag tror jag fått svar på det iaf!

Mycket vanligt! Har själv fått hota en ung, främmande man med våld för han skulle sluta ta mig på rumpan. Tro fan folk ledsnar. Tur man är ute sällan...
  • Kurlie
    Tobythegunn skrev 2017-10-21 20:14:44 följande:

Hela min poäng är ju då att liksom " nej tyvärr, är inte intresserad, ha de bra och lycka till" istället för "stick äckel" eller "fuck off" Förstår du vad jag menar?

Det är ju inte snällt. 

Vi har väl olika uppfattningar då ^^ Jag tycker iaf inte att jag utstrylar dryghet eller liknande. tråkigt om folk tycker det. Men men!

Nej, det är inte snällt om det är så det låter.
Svar på tråden Varför är snygga kvinnor så otrevliga?