Inlägg från: Pumakvinna |Visa alla inlägg
  • Pumakvinna

Varför är snygga kvinnor så otrevliga?

Skulle säga exakt detsamma om väldigt snygga män. De är ofta väldigt dryga snudd på socialt okompententa. De mindre snygga killarna är ofta de trevligaste och får utveckla andra talanger och attraktionsfaktorer.

Jag är själv en typiskt sån kvinna som varit bortskämd med uppmärksamhet, komplimanger, tafs och inviter och tagit mycket av det för givet. Betett mig som en lika dryg bitch i många fall. Man blir sån huvudsakligen för att man inte orkar och för att det finns överflöd. Och många män är så ointressanta och anstränger sig inte det minsta för att sticka ut i mängden. Jag skulle säga att många män har väldigt lite självkritik och är lite väl självgoda vilket tjejer känner av på mils avstånd. Tjejer värderar sig själv utifrån en skala, säkert samma med snygga killar och allt som inte håller måttet ignoreras eller ges ingen större vänlighet. Men
    det finns undantag. Det finns faktiskt vänliga snygga tjejer med hyfs som istället blivit ödmjuka pga sin skönhet. Jag tror att många snygga tjejer speciellt de yngre är väldigt osäkra och har dåligt självförtroende i grunden samtidigt som de i högre grad är villebråd för äckliga karlar och måste vara vaksamma konstant. De vet aldrig vem som kan vara ett potentiellt hot! De vet bara att de flesta vill ligga med dem. Men med åldern falnar skönhet och man ser mer till insidor.

Svar på tråden Varför är snygga kvinnor så otrevliga?