Varför är snygga kvinnor så otrevliga?
Jag har märkt att nästintill alla snygga kvinnor jag möter är väldigt otrevliga. Nu talar jag mest om yngre tjejer på krogen, på gymmet och liknande ställen.
Kan ju ta krogen eller "utelivet" som exempel. Jag går ju ut för att träffa folk, och ja, jag tänker inte sticka under stolen med att jag helst vill träffa tjejer, jag börjar ju bli till åren och vill gärna hitta någon! Det skadar ju inte alls att skaffa killpolare heller men klubblivet är ju mångt och mycket en "singelscen"
Men VARJE gång jag försöker starta en konversation med en tjej så är hon så otroligt otrevlig :S Jag försöker ju bara vara trevlig och hitta nån att skratta lite med? Men nej dem verkar ju direkt tro att man är nåt slem som bara vill dra hem dem och sätta på dem, och är man då ingen supermodell kan man ju tydligen bara dra åt helvete.
Jag menar jag ser rätt bra ut, tränar och håller mig fit och fräsch, alltid glad, ler och skrattar så jag förstår inte vad som är så motbjudande med det? Jag kan ju förstå att vissa helt enkelt inte vill prata med folk, men varför inte bara vara lite artig istället för att totalt krossa ens självfötroende med typ " dra ditt äckel" eller liknande. Jag menar? vad är problemet?
Har därför också märkt att äldre kvinnor är mycket trevligare. Det spelar ingen roll om dem är intresserade eller inte, om dem inte vill prata med dig så är dem alltid mycket mer trevliga med det.
Skall man TOTALT ge upp i att försöka hitta en tjej? Jag är liksom inte alls kräsen! Det är verkligen inte så att jag försöker med kvinnor WAY OUT OF MY LEAGUE. Jag pratar gärna med alla, även om jag tycker du är oattraktiv! Jag gillar ju möte med nya människor, och även om det inte leder till en flickvän eller ett ligg så tycker jag det är kul att snacka. Varför finns det ingen som tänker som jag?
De är trötta för att de är vana att folk stöter på dem.