Pumakvinna skrev 2017-10-22 18:53:18 följande:
Det kanske finns en liten bisexuell ådra i dig men ytterst troligt är det, din tjejkompis energi du blivit attraherad av och närheten ni har. Särskilt om du inte tänder på kvinnor normalt sett sexuellt? Kan det finnas någon önskan inom henne som kan ha väckt ditt begär? Något som projiceras på dig?Är din väninna bisexuell? Risken att det skulle bli fiasko är förmodligen överhängande enligt mina erfarenheter. Er vänskap kommer riskeras. Tänk om en blir kär och inte den andra, eller om du inte ens tänder på sex med kvinnor, kanske t o m äcklas och tvingas möta henne sen? Jag hade aldrig vågat ta risken med en vän om jag inte var säker på hennes intentioner och känslor för mig. Jag har haft vänner som erkänt sina lustar och kärlekar för mig och jag har varje gång önskat innerligt att de aldrig sagt något. Inte en enda gång har det varit besvarat från min sida.
De har blivit sårade och försökt ett tag att vara vän men det har blivit obekvämt och runnit ut i sanden. Annorlunda med det som experimenterades i ungdomen, då det hörde till och mest var nyfikenhet och alkolromanser. Vilken ålder är det på er?
Hon är lite äldre än mig vi har aldrig pratat om så djupa saker, vi brukar aldrig prata om vårat sexliv när vi umgås men det jag vet är att hon har aldrig haft något öppet förhållande med någon kvinna hon har bara haft pojkvänner men jag har som sagt ingen aning om hon någonsin testat tjejsex i smyg heller.. Har ingen aning om hur jag ska få detta på tal och få reda på hennes läggning. Det jag vet är att om hon är intresserad av någon kvinna skulle hon aldrig våga erkänna det, precis som jag.