Anonym (..) skrev 2017-10-21 16:04:19 följande:
Alltså grejen är att jag inte brukar va attraherad av kvinnor. Drar mig bara till män, det har bara hänt några få gånger att jag haft sådana fantasier om någon annan enstaka kvinna och då har det endast varit för jag varit lite nyfiken på annat men det har bara stannat vid tanken och efter det har jag känt mig lite äcklad av tanken. Men det är något speciellt med henne hon har fått mig känna som jag aldrig någonsin känt för någon kvinna. Jag skulle aldrig tänka så om någon annan kvinna så skulle inte vilja ha sex med någon annan tjej då ska det va henne isåfall. Självklart vill jag inte ha henne bara för att experimentera, hon är min allra bästa vän. Men när jag är med henne gör hon mig kåt på något sett jag kanske t.o.m är lite småkär i henne jag vet inte..
Det kanske finns en liten bisexuell ådra i dig men ytterst troligt är det, din tjejkompis energi du blivit attraherad av och närheten ni har. Särskilt om du inte tänder på kvinnor normalt sett sexuellt? Kan det finnas någon önskan inom henne som kan ha väckt ditt begär? Något som projiceras på dig?Är din väninna bisexuell? Risken att det skulle bli fiasko är förmodligen överhängande enligt mina erfarenheter. Er vänskap kommer riskeras. Tänk om en blir kär och inte den andra, eller om du inte ens tänder på sex med kvinnor, kanske t o m äcklas och tvingas möta henne sen? Jag hade aldrig vågat ta risken med en vän om jag inte var säker på hennes intentioner och känslor för mig. Jag har haft vänner som erkänt sina lustar och kärlekar för mig och jag har varje gång önskat innerligt att de aldrig sagt något. Inte en enda gång har det varit besvarat från min sida.
De har blivit sårade och försökt ett tag att vara vän men det har blivit obekvämt och runnit ut i sanden. Annorlunda med det som experimenterades i ungdomen, då det hörde till och mest var nyfikenhet och alkolromanser. Vilken ålder är det på er?