Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Det var så otroligt skönt att se hjärtat igår så nu längtar jag ihjäl mig till KUB! :D Jag ska till mvc den 6 december, förhoppningsvis blir det inskrivning då och inte bara nåt hälsosamtal (det var helt onödigt förra gången, tyckte både BM och jag, eftersom jag kom ihåg det mesta sedan jag väntade sonen).
På symptomfronten så har mina bröst blivit väldigt ömma och känns stora och ivägen (framför allt när jag sover), jag är hungrigare, kissnödigare och törstigare än vanligt men sällan direkt sugen på nåt. Äter jag mig ordentligt mätt så svullnar magen upp och jag mår illa :/ Och så sjukt trött! Igår gick vi och la oss vid 19 allihop men med en son som är i en period av usel sömn (plus att jag är ständigt kissnödig, känns det som) så blir det inte någon superkvalitet på sömnen :/
Den här gruppen på facebook, hur kommer man med i den?:)
Jag ska ringa dem i morgon och det är också där jag ska göra ultraljudet. Åker du till kliniken för ditt?
Ännu en lycklig tjej som följt tråden ett tag men först nu vågar jag skriva! Fått svaga streck i tre dagar (Bim+1 idag) men de blir bredare iallafall!
Jag är 24år (sambon 26år), första barnet, oplanerat men väldigt välkommet! Tog ut min p-ring för en månad sen då jag gärna vill ha barn men sambon ville vänta, så det var upp till honom att skydda sig. En kväll tog lusten över dock ;)
Beräknad 21/7!
Jag trodde det skulle bli samma här, första ultraljudet på kliniken och sen resten på hemmaplan.
Jaha, jag ska göra UL på Sahlgrenska och jag antar om allt ser bra ut att det är mitt sista besök där. Men jag ska också ringa mvc idag så får vi se vad de säger.
Ingen aning om det finns en grupp p0 fb för bara juli. Jag har inte hittat det. Men det finns en "gravid med bf juli/augusti" skulle dock vilja vara med i en ren juli-grupp :)
Ingen aning om det finns en grupp p0 fb för bara juli. Jag har inte hittat det. Men det finns en "gravid med bf juli/augusti" skulle dock vilja vara med i en ren juli-grupp :)
Kan vi inte starta en egen ?Gravid BF juli 2018? på FB då? Jag kan tänka mig att göra det!
Kan vi inte starta en egen ?Gravid BF juli 2018? på FB då? Jag kan tänka mig att göra det!
Om ni går bakåt i tråden så kan ni se vem ni ska skicka meddelande till för att bli tillagda i gruppen på fb.