Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Åh, vad kul! Och vad skönt med ett sånt blodprov som bekräftade det. Jag har pratat med min klinik också men här blir det ultraljud redan den 28 november.
Idag va det tur för mitt plus. För visst är de inget spökstreck? Plussade på Bim -4 och vill självklart vara med i juligruppen på facebook.
Idag va det tur för mitt plus. För visst är de inget spökstreck? Plussade på Bim -4 och vill självklart vara med i juligruppen på facebook.
Jag plussade igår kväll, går allt som det ska så blir vi också föräldrar i Juli
Vad roligt att så många har BF nästan exakt samtidigt som jag har! ????
Har inskrivningssamtal på måndag 20/11 och hoppas få ett VUL då. Känner mig bara gravid på kvällarna nu, ?växtvärk? och lite illamående och metallsmak i munnen speciellt när jag dricker kaffe.... är LIVRÄDD för MA, kommer ju inte ihåg mina tidigare graviditeter, har pojkar på 11 och snart 13????
Grattis alla till alla plus! ????????????????????????????????
Oj! Emojis funkade visst inte... därför en massa ???
Sorry!
Ännu en lycklig tjej som följt tråden ett tag men först nu vågar jag skriva! Fått svaga streck i tre dagar (Bim+1 idag) men de blir bredare iallafall!
Jag är 24år (sambon 26år), första barnet, oplanerat men väldigt välkommet! Tog ut min p-ring för en månad sen då jag gärna vill ha barn men sambon ville vänta, så det var upp till honom att skydda sig. En kväll tog lusten över dock ;)
Beräknad 21/7!
Jag ska ringa dem i morgon och det är också där jag ska göra ultraljudet. Åker du till kliniken för ditt?
Ja det känns skönt :) men vad fuskigt! Haha nåja en vecka hit eller dit.. måste väl ringa till mvc också och skriva in mig.
Den här gruppen på facebook, hur kommer man med i den?:)