• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • kattnos
    soofa skrev 2017-11-13 17:21:16 följande:

Åh, vad kul! Och vad skönt med ett sånt blodprov som bekräftade det. Jag har pratat med min klinik också men här blir det ultraljud redan den 28 november.

Ja det känns skönt :) men vad fuskigt! Haha nåja en vecka hit eller dit.. måste väl ringa till mvc också och skriva in mig.
  • seelmas
    Iowhannah skrev 2017-11-13 16:36:42 följande:
    Ja, min oro för missfall kommer definitivt kännas mindre nu :) Jag är i v 5+6 enligt sista mens (6+2 enligt ägglossning), så det var kanske i tidigaste laget att göra VUL. Vi hade nog en del tur som kunde se nåt :)
    Åh tack för ditt svar! Jag har mitt första 21 november och är riktigt ivrig efter att få höra hjärtat slå :) Just nu är jag i v.6 (5+3) enligt appen preglife :)
  • Nor113

Idag va det tur för mitt plus. För visst är de inget spökstreck? Plussade på Bim -4 och vill självklart vara med i juligruppen på facebook.

• alvinojuliansmamma
    Nor113 skrev 2017-11-13 20:03:25 följande:

Idag va det tur för mitt plus. För visst är de inget spökstreck? Plussade på Bim -4 och vill självklart vara med i juligruppen på facebook.

Solklart plus!!! STORT STORT GRATTIS!!

Jag plussade också idag på BIM-1... Vill också gärna vara med i fb-gruppen, tack! :D Skickar med en bild på mitt test...

• sjsson

Jag plussade igår kväll, går allt som det ska så blir vi också föräldrar i Juli Skrattande

• Elan100

Vad roligt att så många har BF nästan exakt samtidigt som jag har! ????

Har inskrivningssamtal på måndag 20/11 och hoppas få ett VUL då. Känner mig bara gravid på kvällarna nu, ?växtvärk? och lite illamående och metallsmak i munnen speciellt när jag dricker kaffe.... är LIVRÄDD för MA, kommer ju inte ihåg mina tidigare graviditeter, har pojkar på 11 och snart 13????

Grattis alla till alla plus! ????????????????????????????????

• LillaT93

Ännu en lycklig tjej som följt tråden ett tag men först nu vågar jag skriva! Fått svaga streck i tre dagar (Bim+1 idag) men de blir bredare iallafall!

Jag är 24år (sambon 26år), första barnet, oplanerat men väldigt välkommet! Tog ut min p-ring för en månad sen då jag gärna vill ha barn men sambon ville vänta, så det var upp till honom att skydda sig. En kväll tog lusten över dock ;)

Beräknad 21/7!

• soofa

Jag ska ringa dem i morgon och det är också där jag ska göra ultraljudet. Åker du till kliniken för ditt?

kattnos skrev 2017-11-13 17:32:42 följande:

Ja det känns skönt :) men vad fuskigt! Haha nåja en vecka hit eller dit.. måste väl ringa till mvc också och skriva in mig.

• Mjauram

Den här gruppen på facebook, hur kommer man med i den?:)

Svar på tråden Bf juli 2018