Inlägg från: Anonym (fräscht) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fräscht)

Analblekning

Tofflans skrev 2017-10-18 07:15:12 följande:

En fundering, av vilken anledning vill man utsätta sin kropp för det??

För att man för sin partner vill se fräschare ut där bak när man befinner sig i vissa sexuella positioner.
    Anonym (fattar inte) skrev 2017-10-18 09:07:21 följande:

Förlåt men jag förstår inte och skriver inte nedanstående för att vara elak men:

Vad är vitsen? Ska du ta kort och visa hur blek och fin din anal är? 

Ens partner ser ju ofta det området när man har sex. Man vill se fräsch och fin ut även där. 
  • Anonym (fräscht)
    taquine skrev 2017-10-18 09:16:44 följande:
    Så du menar man är ofräsch om analen inte är blekt? Ja ha då fick jag lära mig något nytt även idag.Jisses  
    Man är kanske inte "ofräsch" om man inte rakar benen heller, ändå väljer många att göra det för att man tycker det ser finare ut. De flesta är bruna i huden runt analen vilket kan se smutsigt ut även om man är ren. Därför vill man bleka huden. 
    Anonym (Iki) skrev 2017-10-18 09:20:00 följande:

Så himla förnedrande att låta någon göra denna behandling på en. Och att som personal göra det på någon. Vore skillnad om av hälsoskäl.

Nu frågade ju ts specifikt efter behandlingar att göra själv hemma så du behöver inte uppröras.
  • Anonym (fräscht)
    taquine skrev 2017-10-18 09:34:36 följande:
    Bleker din partner sin anal också?
    Nej jag brukar inte ta honom bakifrån eller göra 69:an med honom överst så jag ser aldrig hans anal.

Men din partner rakar också sina ben då förstår jag, med din logik?
  • Anonym (fräscht)
    taquine skrev 2017-10-18 11:06:21 följande:
    Men även om du inte ser den, är den inte "brun och ofräsch"ändå?

Och sen förstår jag inte varför du drar in ben. De flesta av oss visar säkert sina ben mer än sitt stjärthål....
    Och rakning och blekning är det väl en hel del skillnad på?
    Nu spelar du bara dum. Jag tror faktiskt du förstår skillnaden mellan ställen som exponeras ofta och på nära håll, mot ställen som aldrig exponeras och som ingen ser.

Jag gjorde jämförelsen med rakade ben eftersom det också är en behandling som görs för att man vill vara lite finare än vad man tycker att man är i sitt naturliga tillstånd. Jag tror du kan förstå den jämförelsen också om du anstränger dig lite. 

Du vill nog bara vara besvärlig eftersom du blir provocerad av att fenomenet med blekta analer finns. Det är inte upp till dig att bestämma vare sig hur ofta man visar sin anal och sina ben, eller vad man vill göra för att känna sig fin. Enda skillnaden mellan att bleka analen och att bleka slingor på huvudhåret är att det bara är ens partner som ser analen (oftast). Att göra sin fin endast för sin partner tycker inte jag är fel. 
  • Anonym (fräscht)
    Anonym (Iki) skrev 2017-10-18 11:44:43 följande:

Fast analer kan aldrig bli fina haha

Det finns de som tycker likadant om fittor :)
  • Anonym (fräscht)
    taquine skrev 2017-10-18 14:00:17 följande:
    Är väl en väldigt skillnad. En tatuering kan ju vara snygg/ vacker och något man gärna visar upp. Att gå in i fikarummet på jobbet och dra ner trosor/kallingar och sära på skinkorna och säga "Vad tycker ni om min analblekning"? är en annan sak. 
    Men ....klart folk gör som dom vill om detta är så viktigt  
    Hur tänker du egentligen? Det finns ju massor av folk som har tatueringar på lite mer intima delar av kroppen och som aldrig visar dessa för någon annan än sina intima partners.
    Är det verkligen ett så obegripligt koncept för dig att man vill göra sig fin utan att sedan vara tvungen att visa det för hela världen? Kvinnor och män går väl inte runt och visar sina ansade kön i fikarummet heller, så varför skulle de visa analen? Vilken konstig logik du har.
Svar på tråden Analblekning