• Anonym (Vill)

Analblekning

Jag vill göra det hemma och vill ha tips på bra krämer och köpställen. Någon som gjort det?

• Svar på tråden Analblekning
  • Anonym (fattar inte)

Förlåt men jag förstår inte och skriver inte nedanstående för att vara elak men:

Vad är vitsen? Ska du ta kort och visa hur blek och fin din anal är? 

• Anonym (fräscht)
    Tofflans skrev 2017-10-18 07:15:12 följande:

En fundering, av vilken anledning vill man utsätta sin kropp för det??

För att man för sin partner vill se fräschare ut där bak när man befinner sig i vissa sexuella positioner.
    Anonym (fattar inte) skrev 2017-10-18 09:07:21 följande:

Förlåt men jag förstår inte och skriver inte nedanstående för att vara elak men:

Ens partner ser ju ofta det området när man har sex. Man vill se fräsch och fin ut även där. 
  • taquine

Ts kille kanske har fetisch om blekta analer ? Och hon vill göra honom till viljes? 
    Nu spekulerar jag bara ... men håller med , förstår inte vitsen heller.
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (fräscht) skrev 2017-10-18 09:12:20 följande:
    För att man för sin partner vill se fräschare ut där bak när man befinner sig i vissa sexuella positioner.

Ens partner ser ju ofta det området när man har sex. Man vill se fräsch och fin ut även där. 
    Så du menar man är ofräsch om analen inte är blekt? Ja ha då fick jag lära mig något nytt även idag.Jisses  
    Goodness me
  • Anonym (Iki)

Släck lampan bara!

Så himla förnedrande att låta någon göra denna behandling på en. Och att som personal göra det på någon. Vore skillnad om av hälsoskäl.

• Anonym (Iki)
    Anonym (Iki) skrev 2017-10-18 09:20:00 följande:

Släck lampan bara!

Så himla förnedrande att låta någon göra denna behandling på en. Och att som personal göra det på någon. Vore skillnad om av hälsoskäl.

Edit: Nu tänkte jag på de som gör det på salong förstås. Men intressant att föreställa sig någon göra det på sig själv också.
  • Anonym (Dåligt)

Jag har gjort det hemma med en kräm jag köpte på internet, minns inte vilken men det funkade inte.

• Anonym (fräscht)
    taquine skrev 2017-10-18 09:16:44 följande:
    Så du menar man är ofräsch om analen inte är blekt? Ja ha då fick jag lära mig något nytt även idag.Jisses  
    Man är kanske inte "ofräsch" om man inte rakar benen heller, ändå väljer många att göra det för att man tycker det ser finare ut. De flesta är bruna i huden runt analen vilket kan se smutsigt ut även om man är ren. Därför vill man bleka huden. 
    Anonym (Iki) skrev 2017-10-18 09:20:00 följande:

Nu frågade ju ts specifikt efter behandlingar att göra själv hemma så du behöver inte uppröras.
Svar på tråden Analblekning