• taquine

Analblekning

Anonym (fattar inte) skrev 2017-10-18 09:07:21 följande:

Förlåt men jag förstår inte och skriver inte nedanstående för att vara elak men:

Vad är vitsen? Ska du ta kort och visa hur blek och fin din anal är? 

Ts kille kanske har fetisch om blekta analer ? Och hon vill göra honom till viljes? 
    Nu spekulerar jag bara ... men håller med , förstår inte vitsen heller.
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (fräscht) skrev 2017-10-18 09:12:20 följande:
    För att man för sin partner vill se fräschare ut där bak när man befinner sig i vissa sexuella positioner.
    Anonym (fattar inte) skrev 2017-10-18 09:07:21 följande:

Förlåt men jag förstår inte och skriver inte nedanstående för att vara elak men:

Vad är vitsen? Ska du ta kort och visa hur blek och fin din anal är? 

Ens partner ser ju ofta det området när man har sex. Man vill se fräsch och fin ut även där. 
    Så du menar man är ofräsch om analen inte är blekt? Ja ha då fick jag lära mig något nytt även idag.Jisses  
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (fräscht) skrev 2017-10-18 09:27:35 följande:
    Man är kanske inte "ofräsch" om man inte rakar benen heller, ändå väljer många att göra det för att man tycker det ser finare ut. De flesta är bruna i huden runt analen vilket kan se smutsigt ut även om man är ren. Därför vill man bleka huden. 
    Anonym (Iki) skrev 2017-10-18 09:20:00 följande:

Så himla förnedrande att låta någon göra denna behandling på en. Och att som personal göra det på någon. Vore skillnad om av hälsoskäl.

Nu frågade ju ts specifikt efter behandlingar att göra själv hemma så du behöver inte uppröras.
    Bleker din partner sin anal också?
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (fräscht) skrev 2017-10-18 10:59:26 följande:
    Nej jag brukar inte ta honom bakifrån eller göra 69:an med honom överst så jag ser aldrig hans anal.

Men din partner rakar också sina ben då förstår jag, med din logik?
    Men även om du inte ser den, är den inte "brun och ofräsch"ändå?

Och sen förstår jag inte varför du drar in ben. De flesta av oss visar säkert sina ben mer än sitt stjärthål....
    Och rakning och blekning är det väl en hel del skillnad på?
    Goodness me
  • taquine
    Haskel skrev 2017-10-18 13:33:35 följande:

Otroligt hur mycket synpunkter det finns kring analblekning!

Ifrågasätter ni alla som vill skaffa sig en tatuering också?

Är väl en väldigt skillnad. En tatuering kan ju vara snygg/ vacker och något man gärna visar upp. Att gå in i fikarummet på jobbet och dra ner trosor/kallingar och sära på skinkorna och säga "Vad tycker ni om min analblekning"? är en annan sak. 
    Men ....klart folk gör som dom vill om detta är så viktigt  
    Goodness me
Svar på tråden Analblekning