• Anonym (Marie__)

Letrozol, NaturalCycels, ägglossning.

Caarolinecaarlsson skrev 2017-10-31 06:53:06 följande:

Ja sånt är ju värdelöst!! Då går ju tiden ganska så jätte fort om man planerar barn.

Åh så trist eller! Samtidigt är de så himla jobbigt o "leta" efter tecken, man vill ju bara att allt ska flyta på!

Jag ska iallafall invänta mens. Kommer ingen mens så ska jag ta provera, sen dubbeldos av letrozol.

Har du fått utskrivet provera? Tänkter att de skulle ju va bra o ha ifallomatt inte ägglossning sker så behöver man ju inte gå o vänta på mens i år o dar!

Vänta tills nästa vecka, händer ingenting och du har negativt gravtest så skulle jag ta provera eller be att få se utskrivet isåfall :)

Sen har jag hört att letrozol typ "tar" varannan gång, så dubbeldos kanske hjälper?

Hoppas de! Har förhöjd temp, men NC har inte satt ut nån ägglossning så, känner att jag förlitar mig inte för mycke på NC än alltså, de har bara krånglat för mig hittills.

Jaa men jag följer gärna dig med! Hur allt går :)

Vi sitter väl typ i samma sits så kan va kul o veta hur allt går :D

Hur går det för er? Vad menar du med att Letrozol "tar" varannan gång? Blir det bara ägglossning varannan gång!? Det låter ju inte alls bra. Ska börja första kuren denna cykel nämligen, så är lite nyfiken? :) Varför tar man inte dubbel dos direkt om det är så stor risk att det inte blir ägglossning? Någon som vet hur effektivt det är egentligen, får lite olika indikationer (allt från värdelöst till superbra)!?
  • Anonym (Marie__)
    Mllm skrev 2017-11-23 19:48:25 följande:

Blev kanske lite otydligt men jag testade alltså positivt på graviditetstest i måndags :)

Men Så fantastiskt!! Grattis!! :) Så härligt att höra om att det går bra. Är så lätt att bara se och höra om det negativa. Nu blev jag extra peppad. :)
Svar på tråden Letrozol, NaturalCycels, ägglossning.