Mllm skrev 2017-10-30 12:54:14 följande:
Hej! Hur gick det för dig? Precis samma sak har nu hänt för mig. Tog min första kur letrozol, fick positivt äl-test och kände av äl-värk. Natural Cycles hittar dock ingen ägglossning och tempen har inte stigit. frustrerande att inte veta ifall man haft ägglossning eller inte!
De sjukaste är att jag är på cd 35, och har haft älkänningar i helgen, och positiva äl-test i tre dagar.
Va nämligen i tisdags förra veckan hos läkaren och då gjorde vi gyn undersökning bara för o se så inget såg konstigt ut eller hänt.
Oså va de en äggblåsa som va 14,5. Men han sa aldrig att den kommer växa osv så håll koll på ägglossningen nu, eftersom att jag ändå va på cd 31 då, då trodde han la att de höll på att växa tillbaka,
Så skrev jag här på Fl, och då sa en tjej till mig att kolla med äl test om typ 3-4 dagar, för den kan växa 2mm om dagen o släpper när den är runt 20mm.
Och mycke riktigt så hade jag ju äl känningar osv.
Så är ju helt galet att fått typ älkänningar o positiva test två gånger nuu på en månad.. men så himla jobbigt för cykeln blir ju så jävla lång :( och vet inte än om jag fått ägglossning för ingen höjning denna gången häller!!
Så kroppen spelar mig verkligen ett spratt alltså
Men vart är du o cykeln nudå? Väntar på mens eller? :)
Jag vet inte om man verkligen ska förlita sig så på NC med "rejäl" höjning får att veta att man fått de eller inte, min kropp kanske inte alls funkar så?
Eller så stegrar de bara med 0.20, o de kan de ju pendla mellan under månadens alla andra dagar med liksom.