När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Och om män började gå om kring I långkalsonger utan annat ovanpå? Skulle det se ok ut tycker du?
Och om män började gå om kring I långkalsonger utan annat ovanpå? Skulle det se ok ut tycker du?
Tycker inte att kvinnor ska klä sig i det alls, gräsligt fult plagg på vuxna människor. Under klänning och kjol tycker jag att det är betydligt snyggare med strumpbyxor, dvs med fot. Skulle aldrig sätta på mig ett par leggings, absolut inte offentligt.
Det har nog att gör med hur tränad kvinnan är men ja skulle nog säga ända upp till 30+ om kvinnan är tränad.
Du får ursäkta min okunnighet är det inte skillnad mellan strumpbyxor och leggings?
När de är för feta. Ingen vill se allt fett hänga och dallra
Jag pratade med min man om detta i morse. Han hatar leggings säger han. Han säger att det inte är snyggt att se valkar och dallriga rumpor. Jättekonstigt. Jag har ALRDIG sett tjejer som haft leggings tillsammans med en kort topp. De jag ser som har leggings har det under en lång tunika eller lång tjocktröja alternativt under klänning eller kjol. Att ha en kort tröja eller t-shirt till leggings är lika fult som om man skulle gå med strumpbyxor utan att också ha på sig kjol. Men vem klär sig så?
ALDRIG ska det vara såklart
Skit i åldern. Det borde vara en viktgräns istället!
nej använd strumpbyxor istället för leggings mycket sexigare o trevligare.
Gränsen för leggings går snarare vid ett BMI på 25 än ålder, tjockisar i leggings ser ut som stoppade korvar oavsett ålder.