Inlägg från: Anonym (Moa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Moa)

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Varför skulle man sluta? Jag använder leggings under kort kjol både för att det är varmt och för att det känns mera "påklätt". Är 54 och tänker inte sluta. Jag tycker det är skönt att de sitter som de ska hela dan och inte åker ner i grenen som strumpbyxor ofta gör.

• Anonym (Moa)

Anonym (hallå 2017!) skrev 2017-10-16 19:18:05 följande:[/quote-nick]Vadå, i vilken ålder?

Vi lever väl för tusan inte på 40-50 talet längre när kvinnorna skulle ha typ städrockar efter 40 års ålder?[/quote]

Jag håller med dej. Fast städrock och leggings samtidigt skulle vara väldigt bekvämt

• Anonym (Moa)

]Veronika0004 skrev 2017-10-16 19:42:19 följande:[/quote-nick]När man slutat gymnasiet och vuxit upp bör man sluta med leggings.

Ser verkligen ner på kvinnor som är vuxna o har leggings[/quote]

Vad många du måste se ner på! Det är ju jättevanligt med tunika, kort kjol el klänning och leggings. Har jag boots så kan du ju helt missa att det är leggings ist för strumpbyxor och därmed missa ett fint tillfälle att se ner på mej! Det vore synd , det bjuder jag så gärna på om det får dej att känna dej lite bättre.

• Anonym (Moa)

Leggings som man tränar i, är inte det tajts?

Jag tänker att leggings antingen är av nylon eller stickat, som strumpbyxor, eller bomull/ elastan som en stretch-tshirt. Förvirrande.

• Anonym (Moa)

Mila76 skrev 2017-10-17 14:57:23 följande:[/quote-nick]Jag förstår att det här kan vara svårt, men jag skiter högaktningsfullt i vad du tycker om mina kläder.

Och nej, leggings är inte min grej.[/quote

Nu är du orättvis mot Anders386 som försöker resonera lite kring ämnet. Du skiter i vad han tycker men väldigt många bryr sej i alla fall lite om att se bra ut för andra. Bara i denna tråd har vi hört en strumpbyxfetishist och en tjej som såg ner på kvinnor med leggings.( var det inte du, förresten? )

De flesta har en helfigurspegel hemma. Bara för att det inte är en kvinnas mål i livet eller plikt att se bra ut är det svårt att förneka att de flesta ändå försöker hitta kläder de känner sej fina i. Och kläder kan väcka känslor . Du verkar slå vilt i luften här, ämnet är inte gravallvarligt men det kan diskuteras ändå. Han har åsikter om exponerade rumpor i en tråd om leggings under ämnet sex , du blir irriterad på honom?

Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?