Ni män runt 50+ kan ni tönka er dejta kvinnor i er egen ålder?
Anonym (Man 50) skrev 2023-11-23 12:50:40 följande:
Om jag blev singel nu skulle jag sikta in mig på kvinnor runt 35-40år för ett stabilt förhållande.
Och sedan knulla några mellan 20 och 30 under tiden jag letade.
Självfallet finns det men att det är så många att bara kunna säga att man skulle göra det?
Jag är nu över 30 år och tvåbarns mamma och skulle aldrig när jag var i den ålder ha sex med någon över 50.
Jag känner heller inga tjejkompisar som ville det.
Jag tycker absolut inte att det är fel om någon tjej i den ålder har det, det är upp till var och en men jag själv skulle aldrig ha kunnat tänka mig det.
Upp till 10 år äldre men inte mer. En släkting mig var 23 och hon blev tillsammans med en 16 år äldre man, inget konstigt med det men ingen jag känner hade någon över 50.
Som sagt vill någon tjej ha sex med en man på 50+ så är det upp till dom men att det är så vanligt att man kan säga att man skulle ha det och tro att det är så enkelt att hitta tjejer så pass mycket yngre är jag inte så säker på.
Om man inte är jättesnygg eller är otroligt charmig eller har något annat som gör att unga kvinnor blir attraherade.
Men det kanske du har, vad vet jag.
Jag tror inte att när jag själv är 50+ kommer att vilja ha sex med killar 20-30 år.
Att tycka någon ser bra ut kan man givetvis tycka om alla åldrar.
Sen kan man ju tänka, om jag själv inte vill ha sex med någon i min egen ålder utan yngre varför skulle då en yngre vilja ha sex med en äldre?
Om man själv är 50+ och inte vill ha sex med en 50 åring varför skulle då en 20-30 åring vilja ha sex med en 50 åring?
Tror du att du skulle ha lätt att få sex med en 20-30 åring?
Mina yngre släktingar tjejer i 20 årsåldern tycker att 30 åringar är "gamla" när dom tänker killar bli ihop med eller ha tänka sig ha sex med.
Min mans kompis blev tillsammans med en tjej som var 11 år yngre, han 33 hon 22. Hennes kompisar reagerade på åldern och sa har du träffat en gubbe.
Sen lärde dom ju känna honom och ingen reagerar på det längre men det var alltså dom unga tjejerna som gjorde det. Inte killkompisarna över 30 eller vi sambos/fruar till killarna som alla är över 30 som reagerade.