• Anonym (hur är det egentligen)

Ni män runt 50+ kan ni tönka er dejta kvinnor i er egen ålder?

Eller är det samma för er som många av medelålders kvinnorna mest verkar dejta lammkött? Fast jag har fått intrycket att de inte har något större val eftersom män i deras egen ålder inte är intresserade av dem. Lite hörsägen detta från bekanta lite uppgivna kvinnor. Sex är sex och funkar bra med de yngre men för utvecklande relationer och djupare samhörighet vill de flesta ha jämnåriga och nöjer sig inte med toyboys.

• Svar på tråden Ni män runt 50+ kan ni tönka er dejta kvinnor i er egen ålder?
  • Anonym (Hmm)

Kan tÖnka mi flera sådana
    Vad var frågan??

• Luftis

Självklart vill jag ha en kvinna i min egen ålder +- kanske 10-12 år allt är ju
    inte att knulla. Man vill ju ha lite likadana värderingar och erfarenheter. Att
    älska en mogen kvinna är ju bara så underbart med hennes erfarenhet
    och livsglädje.

• 30cmkärlek

Jag vill ligga med dom i 20-30 års åldern, även fast jag är 53. Dom ger bättre avsugningar, så enkelt är det. Och deras tighta fittor oohohohoohoho

• Meddelande borttaget
  • Tecum

Om jag vore singel skulle jag givetvis föredra att dejta en kvinna i min egen ålder.

• Anonym (Saga)
    30cmkärlek skrev 2017-10-10 19:59:28 följande:

Jag vill ligga med dom i 20-30 års åldern, även fast jag är 53. Dom ger bättre avsugningar, så enkelt är det. Och deras tighta fittor oohohohoohoho

Det tighta har inte med ålder att göra. Jag är 45 och tight. Det är fortfarande lite kämpigt för mig att ta emot min välutrustade make.
  • Anonym (Gammal yngling)

Man snart 50: ett par år yngre och kanske så där fem, sex år äldre är mitt ideal.

• Anonym (tyu)

Åldern spelar ingen roll i det stora hela. Det är tändningen. Tanken på att "henne vill jag ligga med".  Kommer inte den så blir det ingenting och skulle det bli nåt ändå så dör det ut ganska fort. Tändningen måste finnas o då har åldern inget med det att göra.

• Anonym (Gubbe)

Helst nån som är 10 år yngre.Men inte för ung.

• Anonym (hur är det egentligen)
    Anonym (tyu) skrev 2017-10-20 18:23:32 följande:

Åldern spelar ingen roll i det stora hela. Det är tändningen. Tanken på att "henne vill jag ligga med".  Kommer inte den så blir det ingenting och skulle det bli nåt ändå så dör det ut ganska fort. Tändningen måste finnas o då har åldern inget med det att göra.

Blir inte det svårare att känna så i och med att människor ser äldre ut?
    Tycker personligen det är näst intill omöjligt sedan jag själv blev 50 att känna så för människor i min egen ålder eller äldre. När jag var ung hände det hela tiden och jag kan känna så med yngre människor.
Svar på tråden Ni män runt 50+ kan ni tönka er dejta kvinnor i er egen ålder?