ägglossningstest
Är testet lika starkt som kontrollstrecket? Annars är det inte positivt.
Är testet lika starkt som kontrollstrecket? Annars är det inte positivt.
Nja. Vissa har två streck hela cykeln så det betyder inte så mycket. Dom kan gå från bara ett streck till att teststrecket är starkare än kontrollstrecket på 2 dagar, och man kan ha teststreck som är lite svagare än kontrollstrecket i en vecka innan testet blir positivt, så som sagt så betyder det inget.
Såhär ser ett positivt ägglossningstest ut. Allt annat räknas som negativt.
Vet inte om bilden syns, ser konstigt ut så postar igen.
Ser inge bild ?
Men jag funderar på, gör man ägglossningstest och testar varje dag i en vecka typ, bleknar inte testerna jumer tiden går? Så man uppfattar skillnaderna så starka eftersom dom andra tappat färg?
för mitt igår, de såg ut som ett plus efter ca 5 min, men senare på kvällen tyckte jag att de va väldigt blekt igen så blev lite fundersam hur de funkar :)
Jaa men de förstår jag :)
Första gången jag använder mig av ägglossningstest så vet inte riktigt va man jämför med.
Men som tex detta,
Är de Positivt eller ska de va starkare ändå? :)
Okej hoppas hoppas!
Men kan de visas så någorlunda starkt streck i flera dagar?
Ja det där är positivt!
Antagligen har du vattentunna flytningar! Man brukar ha det när ägget släpper. Inte äggvite!
Är detta positivt ägglossningsstreck??
Har alltid haft två streck l de har alltid varit starla men inte lika starka ena har alltid vart ljusare en den andra men nu tycks ja inte se någon skilnad.
Ska testa imorgon med pp morgonen.
Detta är positivt ägglossningstest? Är på BIM-4. Dock lite osäker på BIM då jag nyss tagit ut spiralen..... testade positivt för ägglossning för 10 dagar sen och sen blev det svagare och svagare. Testade idag igen och fick positivt för ägglossning men negativt på graviditetstest.
fredag och lördag hade jag äl-flytningar och idag vattniga. Mensvärk fredag och lördag, idag ömma bröst. Vi hade sex i torsdags och idag söndag. Ångrar som tusan att vi inte låg igår men då kom mannen hem! Vad händer med min kropp?!
Idag testade jag ocksp och det såg ut som den jag skickade bild på. Fårse imorgon om jag får utslag.
Föresten när ska man ta testet under dagen ?
På morgonen eller på kvällen ?
Idag tog jag på morgonen funderar att ta på kvällen imorgon men undrar och de kanske är sent o jag missar stegringen ?
Enligt min app ska jag ha ägglossning imorgon men man vet aldrig.
Hmm, har inte haft ägglossning än enligt stickorna för de är inte lika mörka än.
O testet jag gjorde idag va mörkare än föra strecket.
Till min fråga imorgon om jag testar och de är lika mörka eller mörkare när ska man ligga samma dag som mn får positivt o tre dagar fram eller från och med imorgon o tredagar fram.
Jag vet att jag besvärar dig otroligt mycket men du e så duktig o kan det här.
Ber om ursäkt <3
Morgonens test och kvällens test. Börjar det vara över snart?
[quote=78110202][quote-nick]Mayaaaa skrev 2017-10-17 22:49:13 följande:[/quote-nick][/quote]
Jadå!
Hade nog haft sex både idag och imorgon för det kan vara för sent imorgon.
Jadå!
Hade nog haft sex både idag och imorgon för det kan vara för sent imorgon.