ägglossningstest
Jag fick min mens i Tisdags, slut i fredags. Idag måndag visar Äl testet ett synligt positivt streck .. men borde va om typ till helgen !? Eller tänker ja helt galet ?
Jag fick min mens i Tisdags, slut i fredags. Idag måndag visar Äl testet ett synligt positivt streck .. men borde va om typ till helgen !? Eller tänker ja helt galet ?
Har du bild?
Är testet lika starkt som kontrollstrecket? Annars är det inte positivt.
Har du bild?
Nja. Vissa har två streck hela cykeln så det betyder inte så mycket. Dom kan gå från bara ett streck till att teststrecket är starkare än kontrollstrecket på 2 dagar, och man kan ha teststreck som är lite svagare än kontrollstrecket i en vecka innan testet blir positivt, så som sagt så betyder det inget.
Såhär ser ett positivt ägglossningstest ut. Allt annat räknas som negativt.
Vet inte om bilden syns, ser konstigt ut så postar igen.
Nej tyvärr inte . Den kanske inte va lika stark som det andra strecket , men väldigt synligt .. betyder det då iaf att det närmar sig va ? Borde ha Äl på Lördag enligt min app ...
Vet inte om bilden syns, ser konstigt ut så postar igen.
Ser inge bild ?
Men jag funderar på, gör man ägglossningstest och testar varje dag i en vecka typ, bleknar inte testerna jumer tiden går? Så man uppfattar skillnaderna så starka eftersom dom andra tappat färg?
för mitt igår, de såg ut som ett plus efter ca 5 min, men senare på kvällen tyckte jag att de va väldigt blekt igen så blev lite fundersam hur de funkar :)