Bf juni 2018
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Hej. Hoppar in här. Plussade efter 4 års försök.. v 6 och bf 25/6.. Första graviditeten.. tagit 3 tester och tror inte på dom än. ???? hoppas allt går vägen.
Jag plussade imorse, så har bf runt 28/6-18 om det går vägen vill säga.
Det är första gången för mig, så är så nervös.
Blev en kortvarig lycka, det gick åt h--ete denna gången också, blöder ganska mycket nu :(
Fick en underlig känsla i kroppen i söndags och tog ett test med veckoindikator och den visade bara 1-2 v och borde varit 3+ (var i v 6, 5+3), i går tog jag en sticka och det var bara ett pyttesvagt streck och i natt började jag blöda
Så tack och hej från mig och önskar er andra lycka till
Blev en kortvarig lycka, det gick åt h--ete denna gången också, blöder ganska mycket nu :(Fick en underlig känsla i kroppen i söndags och tog ett test med veckoindikator och den visade bara 1-2 v och borde varit 3+ (var i v 6, 5+3), i går tog jag en sticka och det var bara ett pyttesvagt streck och i natt började jag blöda
Fy, beklagar verkligen ????
Usch stackare :/ så jobbigt!
Ja, jag hoppas det med. Jaså kan man köpa det receptfritt? :) toppen ju.
Jag har en känsla av foglossning nu, det känns inte möjligt. Tydligen ska allt man haft innan kunna förstärkas vid varje graviditet man har, jag hade dock absolut inte foglossning såhär tidigt. Eller vad det kan vara. Jag är i vecka 6, 5+4.
Det där med att det går sååå mycket snabbare i den andra graviditeten håller jag verkligen inte med om. Tiden bara sniglar sig fram... :)
Blev en kortvarig lycka, det gick åt h--ete denna gången också, blöder ganska mycket nu :(Fick en underlig känsla i kroppen i söndags och tog ett test med veckoindikator och den visade bara 1-2 v och borde varit 3+ (var i v 6, 5+3), i går tog jag en sticka och det var bara ett pyttesvagt streck och i natt började jag blöda
Hoppar in här :) plussade för två dagar sedan. Så borde bli bf i slutet av juni. Första barnet, massor med känslor. Mest glad, lite läskigt, spännande och ibland känns det helt galet :P
Jag har bf 13 juni, så plussare för ett tag sedan och har sett tråden, men liksom inte vågat skriva än eftersom det inte riktigt känns som om det är på riktigt. Jag har en pojke sedan tidigare och då VISSTE jag redan på äl att jag var gravid. Märklig känsla.
Den här gången har vi försökt ganska länge, så jag vågar fortfarande inte tro det, trots upprepade grav. test. Trots illamående och trötthet känns det fortfarande som att det är för bra för att vara sant.
Är halvvägs genom v9 nu, plussade för tre veckor sedan och längtar efter att berätta!! Efter 20 månader och en plågsam fertilitetsutredning tog det sig äntligen.
Mår illa och upplever att jag blivit större. Märkte att något var annorlunda när träningen gick bakåt istället för framåt.
31 år, gift och första barnet. Någon annan i samma situation?