Följas åt till ett plus!
Tiden går så fort och samtidigt så sakta! Jag är i v 33 imorgon och denna tiden som är kvar känns som den kommer va drygare än hela graviditeten hittills, haha.
Jag har inga barn sen tidigare men angående termometern skulle jag rekommendera att ha en till rumpan också. Jobbar inom sjukvården och det är den garanterat säkraste metoden :) jag var med i början men blev gravid på försök nr 5, så var längesen jag var aktiv men har ändå följt tråden.
Visst bodde du i Norge? I Sverige kan man ju få ut gratis babyboxar med lite olika produkter i, flaskor och nappar, små blöjpaket och så.. har ni något sånt hos er? :)
jo ja jobbar å inom vården men tänkt att dom på apoteket så borde ju ändå åxå ha rätt bra koll.. Men ska no köp en å test tempa så man ser om dom alls e lika för den t pannan e ju smidig.
Ja ha int heller följt så slaviskt längre.. tycker tråden kanske lite ha svalnat..
ne ja bor i finland. så här finns d int nå sånt.. vi får ist en mammalåda med massa kläder å hygien artiklar å smakisnappar å kondomer m. m. allt där i e säkert värt mellan 300-500 euro.