Följas åt till ett plus!
Okej, men den utgår ifrån dagen din ÄL är och sen plussar den på 14 dagar för lutealfasen.
Okej, men den utgår ifrån dagen din ÄL är och sen plussar den på 14 dagar för lutealfasen.
Ja? Du menar att du borde ha 13? Jag har aldrig använt den appen, men jag tänker att den kanske är förinställd på en lutealfas på 14 dagar eftersom det är vanligast.
Jag avvaktar nog till BIM som jag känner nu, men det är i te omöjligt att jag kommer ändra mig senare. :p Har trots allt flera grantest som ingår till monitorn och som jag ändå behöver göra mig av med eftersom jag ska köpa fler ÄL-tester sen. Och ja, nu räknar jag kallt med att det inte kommer ta sig på detta försök eftersom det tog fyra försök sist (för ca två år sedan). Man blir ju inte direkt yngre heller. ;)
Jag avvaktar nog till BIM som jag känner nu, men det är i te omöjligt att jag kommer ändra mig senare. :p Har trots allt flera grantest som ingår till monitorn och som jag ändå behöver göra mig av med eftersom jag ska köpa fler ÄL-tester sen. Och ja, nu räknar jag kallt med att det inte kommer ta sig på detta försök eftersom det tog fyra försök sist (för ca två år sedan). Man blir ju inte direkt yngre heller. ;)
Ja? Du menar att du borde ha 13? Jag har aldrig använt den appen, men jag tänker att den kanske är förinställd på en lutealfas på 14 dagar eftersom det är vanligast.
Härligt!! Ja verkligen :)
Jag har fortfarande inte sett röken av någon mens och inga tecken på den heller... funderar på att göra ett nytt test imorgon :O Ååh lycka till :D
Härligt!! Ja verkligen :)
Jag har fortfarande inte sett röken av någon mens och inga tecken på den heller... funderar på att göra ett nytt test imorgon :O Ååh lycka till :D
Neg idag också... tusan! Får helt enkelt satsa på december tror jag... men tycker också att det är märkligt att inte mensen kommit än!
Vi håller också på att renovera! Ska spackla och spika innertak idag så då har man något annat att tänka på som du säger! ;)
Jag tror inte det! Först tänkte jag att vi skulle hinna bygga ut och en massa saker men vi har tillräckligt med utrymme för åtminstone två små som det är nu och håller på med de sista rummen på det befintliga ;) arbetet tar ju liksom aldrig slut på en gård!
Den här cykeln fick vi till det 3 dagar innan ÄL samt kvällen innan ÄL. Hoppas att det är tillräckligt. Lyckades aldrig få till det på själva ägglossningsdagen. Å andra sidan sägs det ju att det är optimalt att ha sex några dagar innan ÄL om man vill baka en tjej vilket vi gärna vill denna gång.
Enligt NC i måndags, men eftersom jag inte hittat min äl denna månad och har lite oregelbunden cykel har det kunna vara allt ifrån måndags till idag! Men inga tecken än. Och om det skulle vara något skulle det ju ha visat sig på testet imorse tycker jag.
åh va spännande :D vi har fyra år tillsammans och köpte hus för tre år sedan och har nästan renoverat hela, är på de sista rummen nu! ja men eller hur! :)