• Anonym (Nina)

Följas åt till ett plus!

kna1 skrev 2018-02-03 08:06:10 följande:

Nån som ser nått? Sjukt tidigt dock

Anar något svagt.

På mina negativa test har det inte ens funnits minsta antydan till något svagt ens, så det kan nog vara något där!

Spännande!
  • Anonym (Nina)
    kna1 skrev 2018-02-04 14:04:53 följande:

Orkade inte vänta! Hade ett digitalt hemma :D

Stort grattis!
  • Anonym (Nina)
    Sommaren12 skrev 2018-02-04 21:07:30 följande:

Tog ett test nu. Väldigt negativt. :( Nya tag nästa månad.

Men än är ju inte bim, och än har inte mensen kommit!

Inte ge upp riktigt ännu!

Jag har bim om 7 dagar, efter mina ägglossningskänningar..
  • Anonym (Nina)

Och anledningen till att jag är vaken är att jag jobbar i natt... Kommer hem vid 6.30, och 7.30 kommer hantverkare hit :( Kommer inte bli mycket sömn. Riktigt sugigt, men bara att härda ut..

• Anonym (Nina)
    Sommaren12 skrev 2018-02-06 09:58:13 följande:

Redigerar jag det inte så syns det knappt alls på bild. Syns i verkligheten men alltså jag vet ju att detta är typiskt spökstreck. Har fått liknande innan och då var jag inte gravid. :(

Ser ju något väldigt svagt, men har aldrig fått spökstreck, så har ingen erfarenhet av det...

Ge inte upp ännu!
  • Anonym (Nina)

Har börjat få mensvärk nu, så mensen kommer väl inom de närmaste dagarna.

• Anonym (Nina)
    minipeach86 skrev 2018-02-08 08:57:47 följande:

Ååååååh jag testade nu på morgonen och för första gången var mannen med, jag satt och var nervös och han stod och vakade över testet och plötsligt visade det att jag är GRAVID! Kan inte förstå det, det känns så ofattbart! 

Tempen hade hoppat upp 0,2 grader igen imorse så tog det som ett positivt tecken att hoppet lever... och sedan tog vi testet. Vi skrattade, grät och skakade och min man började hacka tänder hahaha vi är så överlyckliga och chockade =) 

Ber och hoppas bara att det lilla fröet får stanna hos oss nu! 

Lillmysan, jag hade BIM igår! =)

Migas, då tycker jag du ska försöka hålla ut över helgen och kanske ta ett test i början på nästa vecka OM du orkar och klarar att vänta =) bara för att öka chanserna till att testet hinner visa rätt, om det tagit sig nåt =) När tror du att du hade ÄL eller har du ingen aning?

Sommaren12 jag blir inte klok på flytningar hit och dit haha, har precis som du också tolkat "aha! det här betyder nog si och så" innan, men insett att det verkar som att vi alla får lite olika flytningar då och då och att det varken behöver betyda det ena eller andra... förutom ÄL-flytningar då som brukar va ganska tydliga =) 

Stort grattis!
  • Anonym (Nina)

Har mensvärk sedan flera dagar, och pms from HELL!

Gråt, lust att skrika och kasta saker. Biter ihop, men sambon fick sig en släng av sleven (inte bokstavligen), när han kom hem. Och allt känns bara skiteländigt...

• Anonym (Nina)
    Koke skrev 2018-02-09 17:07:38 följande:

Vågar man tror på en graviditet?

Fick detta resultat i dag. Två dagar kvar till BIM. Lätt illamående och jätteömma bröst.

Absolut! Grattis!
  • Anonym (Nina)
    saijda skrev 2018-02-10 16:56:35 följande:

BIM igår och fortfarande ingen mens i sikte. Samma symtom som förra gången jag plussade. Är riktigt nervös! :0

Har tester hemma men inte vågat ännu.. :(

Håller tummarna! Så spännande!

Själv har jag bim i morgon.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!