Milian03 skrev 2018-05-29 10:39:10 följande:
Vi låg en gång vid äl som sagt och bara i "bakifrån position" så när jag la mig Tillrätta i sängen för att låta det vara kvar i mig en stund så rann mycket ut. Men blev plus ändå :D det krävs ju endast EN liten spermie.och dom skjutsas ju in av trycket när mannen kommer.
Ja jag har lugnat ner mig lite nu. Har läst om spermier nu på förmiddagen HAHA! :D Det mesta som rinner ut är sädesvätska och inte spermier. Enligt alla pålitliga källor där jag läser så ska man inte tänka på att det rinner ut. Förut fick man rådet att ligga ner i 15-30 min efteråt men det verkar va en gammal myt att det skulle ge bättre chanser. Jag väljer att lyssna på det örat nu haha. Hann i alla fall ligga ner typ 5 minuter innan dottern vrålade från sitt rum att hon var vaken haha. Sen var det bara upp och full rulle. Det är väl lite antiklimax nu, man bygger ju upp så mycket inför ÄL och sen när man gjort det man kunnat så undrar man ändå om man gjort tillräckligt. Ska försöka få till det innan vi ska sova ikväll, det blir sista chansen innan sambon ska iväg. Tror inte jag får honom att ställa klockan på mitt i natten för att vi ska köra en gång till innan han drar på jobb igen haha. Får väl bara hålla tummarna nu helt enkelt.