• Fruadolfsson

Följas åt till ett plus!

Ingen mens i sikte, tröttheten ökar. Lite smått illamående emellanåt, kan inte dricka pepsi max längre då det inte är gott, fanta smakar bara vatten o kaffe går absolut inte. Har ett stort sug efter pommes, haha. Ökade flytningar, fortfarande ont i ryggslutet och huvudet. Tog ett test i torsdags o det va negativt.. gaaaah blir galen snart.

• Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-16 13:36:54 följande:

Är det vanligt för dig att mens e sen? Vad har du tagit för test? Kanske prova ett digitalt?

Nej det är inte vanligt att den är sen, den kommer typ +-1 dag. Har tagit apotekets early test och rfsu test, o båda visar negativt. Har test hemma från apotea.
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-18 20:59:56 följande:

Hur går det för fruadolfsson?

Ingen mens, trötthet som är extrem skulle kunna somna ståendes.. har inte gjort något test sen i torsdags o då var det negativt. Ska vänta några dagar till tror jag :)
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-18 23:03:24 följande:

Åh jag hoppas så att mensen inte dyker upp! :) vad var det för test du tog i torsdags?

I torsdags så tog jag early någonting, kommer inte ihåg vad det hette exakt. Haha. Jag har två test som mäter en liten hcg mängd, men ska nog vänta några dagar till o se :) bim +8 idag.
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-19 09:29:02 följande:

Wow! Jag fattar inte hur du kan hålla dig haha! :D Hur mår du?

Det fattar inte jag heller, haha! Förutom att jag är fruktansvärt trött hela tiden så är det bra, lite dåligt tålamod till saker o ting. Ibland lite ont i ryggslutet, men inte lika mycket som det har varit. Har inte kunnat dricka kaffe på en vecka heller så det är te som gäller för min del. Haha. Kanske ska ta ett test idag, dock känns det som att det kommer va negativt det också.
  • Fruadolfsson

En till sak förutom tröttheten, har inte kunnat sköta magen på ett par dagar... kanske är förstoppad, men otroligt gasig. Haha! Mannen klarar inte av att va i närheten av mig för tydligen luktar det inte vanilj o hallon.

• Fruadolfsson

Tog ett test på fm idag, fortfarande negativt.. har inte mensen kommit fredag eftermiddag så köper jag ett cb digital med veckoindikator..

• Fruadolfsson
    MammaMia1012 skrev 2017-12-19 19:24:47 följande:

Jätte märkligt! Håller tummarna att du får ett pluss på fredag!!!!

Bröstvårtorna börjar ömma lite också, när man typ kommer emot dom.. börjar bli galen här hemma nu
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-19 20:38:35 följande:

Men va lustigt! Undrar varför det inte visar nåt än? Vore väl konstigt och mensen är så sen? Ja testa ett digitalt. Har du använt från samma märke? Vilket?

Nej jag har testat med olika märken, rfsu, apotekets egna och sen från apotea ett testa tidigt som mäter liten hcg mängd, tror typ 5. Man tycker ju att om jag skulle va gravid så skulle det visa på något av dom. Men tydligen inte. Kanske inte är gravid utan bara att mensen är väldigt sen, men man blir ju totalt galen. Den brukar inte vara sen, så något konstigt är det. Haha
  • Fruadolfsson
    MammaMia1012 skrev 2017-12-20 09:47:33 följande:

Det är ju jättekonstigt! Förstår verkligen din frustration! Såg nån tråd där man pratade om att plussa sent och det var några som typ plussat först på BIM +18

Håller tummarna!

Ja vem vet, jag kanske är en av dom sena plussarna... men man blir ju tokig!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!