Följas åt till ett plus!
Hur går det för er alla?
Själv tror jag på ägglossning igår eller idag. Om det var igår.. spelar det någon roll om man har sex ikväll?
Så vet inte vad jag väntar på riktigt, men känns inte så hoppfullt denna månad. :(
Hur går det för er alla?
Själv tror jag på ägglossning igår eller idag. Om det var igår.. spelar det någon roll om man har sex ikväll?
Jag fick aldrig pos på ÄL-testen denna månaden så har ingen aning om den uteblivit eller om jag bara missat den. Eller om den inte varit... snurrigt värre!
Så vet inte vad jag väntar på riktigt, men känns inte så hoppfullt denna månad. :(
Känns sent ja.. men positivt att det är positivt! sexa på nu! Hihi
Happ.. Som ja gissa.. Ännu en månad utan positivt äl.. Älflytningarna kom å gick snabbare än snabbast.. Fast ja vet.. Så nånstans finns d allti den där dumma tanken att men kanske den här mån att d sku lyckas bli äl..Att man kanske känner nåt litet tecken.. Ont eller svullen lr nå.. Å så e man nere på botten å ruta 1 igen. Kunde int bm bara gett mj hormoner direkt efter blodprover att d sku hända nåt. Men me min "tur" e d väl nå värre.. usch så nere idag.. Ska lämna av sambon på jobb.. Min arm e riktit åt h*lvette.
Men alla känslor går väl över å släpper taget mer å mer för varje gång.
Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!!
Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa.
Alltså... idag känns allt skit! Känns som alla blir gravida runt omkring. I fb-gruppen jag är med i som fick barn samtidigt i aug -17 där plussar folk som flugor nu, folk som inte ens försöker!
Själv har jag bim på tisdag och känner molvärk till och från precis som förra månaden. Så tror på en misslyckad månad igen. Dessutom tyckte jag mig ha lite brunaktig flytning innan. Kan ju vara såkallad spottings som kommer innan mens. Tråk tråk!!
Känner mig grymt nedstämd idag. ÄL+6 idag och jag kände mig så harmonisk dagarna efter ÄL men nu får jag panik av att tänka på att bim närmar sig. Jag är livrädd för att hoppas och bli besviken. Detta är eg vårt riktiga första försök, alla gånger innan har vi inte fått till det pga diverse anledningar och då kändes ändå utgångspunkten som att jag inte skulle plussa, men nu finns det en ärlig chans och jag vill så gärna plussa så det gör ont i mig. Var arg på allt igår och känner mig ledsen och frustrerad idag. Vill bara gå och lägga mig i ett hörn och sova till bim på söndag. Men istället vabbat folk på jobbet (vilket de självfallet får!!) och gör min redan stressiga vecka dubbelt så stressig. Har noll symptom, vilket är i sin ordning för ägget har väl inte ens hunnit fästa än om det skulle va nåt. Men har hakat upp mig på några sjuka stickningar jag fick under nån minut på ÄL. Jag kan få lite stickningar innan bim men dessa kändes så rejält att jag fick ta stöd av skrivbordet och fokusera ut de liksom. Där och då tänkte jag NU BLIR JAG GRAVID (hahaha) men det är helt absurt och idag är jag bara arg för att jag hoppas öht. Det mesta talar ändå emot. Vad är chansen liksom? 20% per ligg. Jag saknar en äggledare och har flera sjukdomar. Vad är oddsen?
Sorry för sjukt neggo inlägg men är så jävla off och ledsen idag. :(
Hehe Vår grupp är väldigt aktiv.
Nu när bim närmar sig och man känner att inte tagit sig känner man att man bara vill skita i allt och sluta försöka. det ända positiva med mens denna gång är att en kompis till mig har en massa ägglossningstest som jag kunde få! och de sjulle ju vara lite kul att testa.Usch beklaga ditt tidiga mf
Här är vi bara på försök 2 så jag borde inte ha ångest.
Vi får hoppas att våra magkänslor på minus är fel och att vi plussar allihopa istället.
Jag vågar knappt tro det är sant!
Var så otroligt uppgiven, deppig och säker på att det inte fanns en chans att det blivit något denna månad. Men så tyckte jag har mina bröst faktiskt såg ut att ha svullnat en del och jag har även haft väldigt ont i dom sen ÄL. Men det brukar va vanligt innan jag får mens... men så tog jag ett test i tisdags som visade två streck! Vågade inte tro på det då jag fick det förra månaden också som slutade i MF två dagar senare. Men tog detta idag och försöker våga tro att det faktiskt KAN gå vägen denna gång!
Är så otroligt nojjig, känner efter hela tiden och är rädd varje gång jag går på toa, men det är väl ganska normalt kanske.
Så idag fick jag överraska sambon när han kom från jobbet :D
HOPPAS hoppas den lill* vill stanna kvar denna gång!!
Grattis!! Håller tummarna att allt går vägen denna gång! :)