• Trullis82

Följas åt till ett plus!

Anonym (Tror ni?) skrev 2018-07-06 15:57:46 följande:

Skickar en stor kram!

Testade precis plus tror jag?. Men har en känsla av att det inte kommer att gå vägen :/

Tog du kort så du vill o kan dela med dig?
  • Trullis82

[quote=78860938][quote-nick]Anonym (Tror ni?) skrev 2018-07-06 16:30:23 följande:[/quote-nick][/quote]

Det där e positivt grattis

• Trullis82
    Anonym (Tror ni?) skrev 2018-07-06 21:31:28 följande:

Sambon kom hem med ett digitalt :D

Haha, tydligare blir det inte...... stort grattis igen
  • Trullis82
    Anonym (Tror ni?) skrev 2018-07-07 02:34:46 följande:

Tack! Fy så läskigt nu!

Åh, jag skulle vara gladast i världen...... men här sitter jag med blödande snippa o byter plugg typ 3 ggr/ tim

Jaja, vad e väl en bal på slottet

Lycka till nu o fortsätt gärna uppdatera oss hur det går/ kram
  • Trullis82

Kommer med all säkerhet känna det samma när jag väl e där den dagen...

Jag håller tummarna stenhårt för dig nu

• Trullis82
    Let it Rain skrev 2018-07-24 14:36:20 följande:

Tänkte bara uppdatera om att jag födde en liten flicka i natt. <3

Håller alla tummar för er som antingen plussat eller kämpar för ett plus.

Stort grattis till dig<3
  • Trullis82
    Saima17 skrev 2018-08-13 14:51:56 följande:

Ja d e helt otroligt va d går fort. hälften ha snart passerat för oss.. e I v 17 nu. redan i 5e mån d blev inget ultra senast men på onsda ska ja begära ett då d e läkarbesök, var bara hjärtljud sist.. Men dom va stadiga runt 150.. idag spydd ja faktiskt int. helt otroligt att slippa spy en dag. nu vet alla på nya jobbet å d känns jätte bra. imorron e d dags för sockerbelastning. e lite skraj för den men d ska no gå bra. Ja e ju super hungri på morron..Men ha jobba in all tid + lite till ja ska va borta imorron så behöver int stressa efteråt. utan hem å äta i lugn å ro :) å snart kommer sambon hem.. graviditeten ha fört oss samma på ett så oanat sätt så d e helt sjukt. Ja va kär förut.. Men alltså e så helt galet jävla upp över örona mer kär nu.. Ja trodd int ja kunna känna så här. vår är å rätt livlig lr envis visa d sj vid hjärtljuden.. h*n bara sparka mot dopplern.. å smet undan.. haha

d där me å kissa hela tiden känner ja igen.. min bm fråga mj om ja va säker att d va bara en för att magen e så stor redan :-O d e bara å vänta å se på onsda. hjälp om d e 2..haha.. ja ja längtar såååå efter att få ha bebis på utsidan.. d går int ens att förklara hur lycklig ja e just nu.. (å sååååå blödig.. lipar för allt.. hahaha)

Är det en liten flicka där inne må tro?

Så himla mysigt, jag längtar tills jag e där
  • Trullis82
    Saima17 skrev 2018-08-13 17:49:23 följande:

nja min magkänsla säger å ha hela tiden sagt pojke. min mage e väldigt hög.. flicka brukar ofta ligga på typ 155.. Men vi tänker int ta reda på förrän d e dags d e helt underbart förutom illamåendet.. Men d e ju för nånting bra så sku lätt gör d igen fast illamåendet å graviditeten int ens e över än..

Över 140 säger man är en flicka o under pojke. På mig stämde det väldigt bra...
  • Trullis82
    Saima17 skrev 2018-08-14 17:31:24 följande:

hm syrran har 1 pojke å väntar en pojke nu å hade hjärtslag på 145 2 ggr å 2 gg på 152 så d kanske int e nå som e säkert att gå på men min magkänsla säger pojke :)

okej. Min första dotter låg på 160 slag o min andra dotter på 155
  • Trullis82
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-26 01:30:40 följande:

Vecka 20 nu. Har gjort RUL, och fått veta att jag väntar en pojke

Åh, stort grattis till er<3
Svar på tråden Följas åt till ett plus!