• Isathe

Följas åt till ett plus!

Jaha, mina BIM dagar är här!!

Enligt appen hade jag BIM igår, men tror mer på idag och senast i morgon. Jag har fortfarande inte tagit något gravtest.
    Ingen mens nu i morse iaf, men förra månaden började mensen på fm på jobbet runt 11 tiden. Så de blir en lång dag idag... Bara vänta och se vad som händer med andra ord!!

• Isathe
    MammaMia1012 skrev 2017-12-20 09:44:56 följande:
    Å vad spännande! Håller tummarna nu att den håller sig borta!!
    Tack!
  • Isathe
    Nathaliejj skrev 2019-02-21 15:53:54 följande:

Någon som ser? Bim-5

Jag ser något svagt. Hur har de gått?
  • Isathe
    Nathaliejj skrev 2019-03-01 20:04:53 följande:

JA jag är gravid :)

Grattis!!!
  • Isathe

Hej på er alla

Jag har nu hittat hit igen. Vi är precis i startgroparna för nr 2.

Ettan, Alfred blir 10 månader nu idagarna. Han kom till efter 10 försök och äggledarspolning där i december 2017, jag som inte vågade tro.

Min graviditet var inga bekymmer, samlade på mig en hel del vätska men mådde för övrigt bra.

Däremot hade vi en hemsk förlossning men som tur var överlevde vår lilla krigare.

Vi vill ändå ge oss in i syskonförsöken och misstänker de kommer bli ett planerat snitt isf.

All lycka till er alla nu

Ska bli roligt att följas åt

• Isathe
    Let it Rain skrev 2019-06-13 06:47:10 följande:

Hej! Vad kul. :) Då är våra i princip jämngamla. Min dotter föddes i slutet på juli förra året. Mensen kom precis tillbaka för min del och nu har vi hunnit med ett försök... BIM runt den 21/6. Det blir vår trea om allt går väl. Har även en son på 2,5.

Kul att följas igen, jag har också precis fått min första mens och ägglossning så BIM i början på nästa vecka.

Tror dock inte de blivit något denna gång fast de gör inte så mkt.

Håller tummarna för dig.
  • Isathe
    ankmamma skrev 2019-06-13 14:28:47 följande:

Hej!

Kul att följas åt i försöken på nr 2! Vår dotter blir 9 månader nu i slutet av juni och har så smått påbörjat försöken igen. Har precis börjat få äl-flytningar så nu bör det inte vara många dagar kvar!

Lycka till!

Roligt. Håller tummarna att de blir nu på första ägglossningen. Jag har BIM i början på nästa vecka
  • Isathe

Fick min mens i söndags. Så någon dag tidigare och blöder så mkt mer än jag brukar. Men bara på de igen vid nästa ägglossning.

Håller tummarna för er alla

• Isathe
    YaseminL skrev 2019-06-19 23:15:45 följande:

Åh vad tråkigt jag fick aldrig tillbaka min mens efter förlossningen ( 7 månader sen nu ) så började med primolut-nor som kan sätta igång kroppen då den ger en s.k ?pillermens?. Så nu har jag min första ?mens? sen innan graviditeten. Världens fjuttigaste blödning dock haha. Så om kroppen fattat och satt igång så har jag ägglossning i slutet av månaden. Hoppas så!! Inte alls sugen på att mysa dock haha. Amningen gör mig tråkigt nog extremt osugen!

Håller tummarna för oss båda

Jag fick tillbaka min mens 3 månader efter jag slutade amma, nu när pojken är 10mån. Bara hålla tummarna för nästa ägglossning
  • Isathe
    Let it Rain skrev 2019-10-04 21:10:57 följande:

Jag har just plussat! Hoppas det går vägen denna gång, fick ju ett tidigt missfall i juni.

Åååå grattis!! Va roligt Gravid

hur gammal har ert andra barn hunnit bli? Kommer ihåg ditt namn från när jag försökte bli gravid med första och nu försöker vi med syskon
  • Isathe
    Let it Rain skrev 2019-10-07 10:53:04 följande:
    Tack! <3

Vi har en 3-åring och en 14-månaders nu, så om allt går bra nu blir detta vår trea. :) Är dock lite orolig denna gång, missfallsrisken i min ålder är rätt hög och jag hade ett supertidigt MF i somras.
    Jag förstår din oro men jag ska hålla alla tummar jag kan för att de går vägen för er nu Hjärta
  • Isathe
    Let it Rain skrev 2019-10-07 10:53:04 följande:

Tack! <3

Vi har en 3-åring och en 14-månaders nu, så om allt går bra nu blir detta vår trea. :) Är dock lite orolig denna gång, missfallsrisken i min ålder är rätt hög och jag hade ett supertidigt MF i somras.

Jag plussa igår, så förhoppningsvis kommer vår tvåa i juni. Storebror blev 1 i augusti, så också 14 månader nu
  • Isathe
    Let it Rain skrev 2019-10-12 20:33:21 följande:

Men vad kul! När blir BF för din tvåa?

Om du vill hänga med in i en (hemlig) BF-grupp på FB för oss som väntar barn i juni så får du gärna PM:a mig din mejladress som är knuten till din FB-användare. :)

17/6 utifrån sista mensen, men de är räknat på 28d cykel och jag har haft 29 nu i slutet.

Yes pm dig
  • Isathe
    Let it Rain skrev 2019-10-12 20:33:21 följande:

Men vad kul! När blir BF för din tvåa?

Om du vill hänga med in i en (hemlig) BF-grupp på FB för oss som väntar barn i juni så får du gärna PM:a mig din mejladress som är knuten till din FB-användare. :)

Kan inte skicka pm till dig du är privat, eller kan jag göra på nått annat sätt?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!