Följas åt till ett plus!
Är det någon av er här som använder ÄL testet CB digital?
Är det någon av er här som använder ÄL testet CB digital?
Använder du det som mäter 2 hormoner och har en blinkande glad gubbe och sen en fast? Har en fråga....
Åh vad bra, då undrar jag: hur många dagar med blinkande smiley fick du innan du fick en fast smiley? Jag började testa i onsdags (den dag jag skulle börja enl instrukt.), fick tom symbol, fick blinkande smiley i torsdags, igår och idag. Undrar lite hur många dagar det "brukar" vara även om jag förstår att det är individuellt.
Äntligen!! 18 dagar sen första mensdagen och idag blinkade äl-testet glad gubbe (CB test). Jag trodde inte det skulle hända. Nu ska det liggas varje dag tills det slutar blinka! Hur ska jag logga i min app? Äl-pågång? Visst ska gubben va stabil när den är säker?
Ska jag testa flera gånger idag också? :) glad!!!!!
Hej tjejer
Nu har CB-testet blinkat hög fertilitet sen i lördags. Idag såg jag manuellt att strecket inne i Stickan börjar synas lite mer. Men börjar oroa mig lite att det inte funkar. Alltså, jag har inte någon PCO diagnos. Men under ett ultraljud för flera år sen så sa läkaren att jag hade PCO-liknande äggstockar. Han kunde också se flera små äggblåsor. Har hört att om man har PCO kan ägglossningtest visa falskt, tänk om det är falskt!!! :( Känner mig lite deppig! Vill att gubben ska sluta blinka nu.
BIM imorgon negativt test igår nu väntar jag in mensen och nya tag...
Grattis till er som plussat så roligt att se!!
Isathe hur går det för dig?
Saima17 hur hade ni det igår? Grattis till examen förresten!