Följas åt till ett plus!
Har du tagit något test idag eller ska du göra det imorgon?:)
Har du tagit något test idag eller ska du göra det imorgon?:)
Åh va jobbigt! :( vad var det för test du tog? Ett sånt där tidigt-test? Men din bim är på fredag va? Kan bara säga att jag plussade inte förrän bim+1 med dottern. Det kom lite blod för mig också på bim-1 så trodde det va mens men sen kom det inte mer. Hade med massa molande som mens var på g men det va väl växtvärk. Jag håller tunmarna för dig, har inte gett upp än!
Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!
Fick mens nu! Sku int orka va kvar på jobb men int nå val mitt hjärta håller på å går sönder. Mens 2 dar före.. Hadd 27 dagars cykel nu.. 24 förra mån. Bara dags att börja äl testa igen nu då.. Men hur tusan ska ja hitt rätt da å börja testa nu när d va längre den här mån? Faaaan.. Vill bara skrik å bryt ihop. :'(
Kram! :(
Ta äl test! Har du tur så blir äl kanske försenat tills han kommer hem. Kram
Hur länge är han iväg när han är det? Jag hade tabletter kvar som man kan skjuta upp mensen med. Använde de när jag var på solsemester. När jag såg att vi skulle va ifrån varandra på äl så skjöt jag upp mensen en vecka så kom äl alltså en vecka senare. Om det nu inte tagit sig denna gång kanske det kan va ett alternativ för kommande perioder?
Har du blödit något mer?
Hur länge är han iväg när han är det? Jag hade tabletter kvar som man kan skjuta upp mensen med. Använde de när jag var på solsemester. När jag såg att vi skulle va ifrån varandra på äl så skjöt jag upp mensen en vecka så kom äl alltså en vecka senare. Om det nu inte tagit sig denna gång kanske det kan va ett alternativ för kommande perioder?
Har du blödit något mer?
Här i Sverige får man be läkare skriva recept. Vet ej om Finland.
Vet inte vad de heter, men du kan höra av dig till barnmorskan och be henne om ett recept: säg att du ska resa.