Följas åt till ett plus!
Förstår dig! Det är ju nog med alla sina egna tankar och funderingar, man blir ju tokig. Lyssnade på en pod idag och hon berättade om sin förlossning... Det är överallt...
Förstår dig! Det är ju nog med alla sina egna tankar och funderingar, man blir ju tokig. Lyssnade på en pod idag och hon berättade om sin förlossning... Det är överallt...
Jag är likadan, bättre att ställa in sig på neg så blir inte besvikelsen lika stor... skönt att det inte blev något mer av den där flytningen i alla fall
Jag kommer säkert testa varje dag nu fram till att mensen kommer bara för att jag är så urusel på att hålla mig.. Hahaha
Flytningar är dock inte ett måste som gravid. Jag hade aldrig några flytningar förrän precis på slutet (sista veckan) när jag var gravid.
Men kära du <3<3<3 så ledsen behöver inte vara kört!? Men förstår dig så, hade reagerat precis likadant <3
Det är ju fortfarande ganska tidigt så det kanske inte är kört än? :) hoppas i alla fall på det bästa för er!
Jag har haft nån konstig mens denna gång, troligtvis för att jag förmodligen inte hade någon äl. Hade typ mens en dag sen har det varit nå konstiga typ röd/rosa flytningar men inte riktigt blod de andra tre dagarna.
Vi får ladda om för ett nytt försök helt enkelt.. har ca 3 veckor kvar till beräknad äl så jag får väl passa på å dricka glöggen nu och hoppas på + då :)
Vännen! Jag håller fortfarande tummarna för dig!! Så du slipper vänta till februari! Om det inte blir något mer blod så kan du väl testa igen om ett par, tre dagar?
Styrkekramar!!! <3
Om det nu inte skulle blir denna gång så får du försöka tänka att det kan inte var meningen, även om det känns sjukt tungt:( men som sagt, inte kört än!! tror fortfarande på er!!:)
Ja gör det!! håller tummar och tår!! :)
Håller på er! Hoppas sambon din har rätt <3 och att mensen fortsätter att lysa med sin frånvaro!
Själv har jag återigen bestämt att inte testa imorgon... hm, vi får se hur det går???
Låter onekligen lovande håller tummarna!