Följas åt till ett plus!
Nu behöver jag er hjälp!! Gjorde precis ett Clearblue early test. ÄL+11, BIM-3 (om jag förstår det eätt, mensen är beräknad 11/12).
Är detta positivt eller bara spökstreck?!
Man vill ju inte få några hopp.
Nu behöver jag er hjälp!! Gjorde precis ett Clearblue early test. ÄL+11, BIM-3 (om jag förstår det eätt, mensen är beräknad 11/12).
Hjälp mig!?
I tisdags så hade jag ÄL stegring på kvällen poserivt ÄL test ?men helt plötsligt idag så har jag molvärk och ÄL flytningar??? Kan ägget släppa så här långt efter posetivt ÄL test? Fattar inget :O
Okej hjälp igen. URSÄKTA MKT INFO. Hur stor kan en nidblödning va? Trodde d va mens igår.. Klarade mig me en super tampong. Brukar måsta byta den efter nån timme och ha binda.. Så va verkligen sparsamt..Men idag å inatt ha d int kommi nåt.. Kan d va nid?
Idag fick vi se en liten blobb med tickande hjärta. <3 Gick just in i vecka 10.
Hur tidigt kan man ta ett så kallat tidigt grav.test?
Kanske borde uppdatera lite här. Jag har nu gått in i v. 11 och på ultraljudet i v. 9 såg allting fint ut. Hjärtat tickade på precis som det skulle också. Nästa anhalt blir KUB om mindre än 3 veckor.