BIM november 2017
ÄL+9-10 idag... mensvärk och känns som att mensen kommer när som helst, kollat flera ggr idag..... å det strålar/ilar ner mot höger ben..
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
ÄL+9-10 idag... mensvärk och känns som att mensen kommer när som helst, kollat flera ggr idag..... å det strålar/ilar ner mot höger ben..
Jaa jag håller tummarna för oss <3
Jaa jag håller tummarna för oss <3
Jag är på äl+6 idag. Visst är du lite längre fram?
Känns alldeles för tidigt för symtom men vill så gärna hoppas. Läste på ett ställe att livmodern börjar växa direkt efter befruktning, på ett annat ställe står det att det inte är förrän moderkakan bildas som hcg utsöndras vilket gör att gulkroppen inte skrumpnar. Det borde betyda att kroppen inte vet att den är gravid förrän hcg utsöndras. Blir så förvirrad av allt... Idag stack det till i vänstersidan under några minuter, tänk om det är vårt lilla bär som fäste Varför kan inte kroppen bara lysa upp när ägget blir befruktat? Så mycket lättare det hade varit då
Jag brukar få molvärk direkt efter äl men denna månad har det bara stramat och kittlats. Igår kväll började jag få mer molvärks känsla, känner mig även svullen. Försöker tänka att om det nu inte är en graviditet på gång så håller kroppen på att förbereda sig för att klara en graviditet. Slutade med p-piller i mars så det kanske tar ett tag att återställa kroppen. När tänkte du testa?
Jag har också svårt med tålamodet men är sällan sugen på att testa på morgonen och precis som du säger vill jag inte slösa bort test för eftermiddagsurin. Nu har jag bestämt mig för att testa nästa helg på BIM-1 så oavsett om jag känner för det eller ej kommer jag testa då . Hoppas verkligen att det blir två streck på stickan för oss båda.
Jag har också NOLL tålamod!! Inte jätte bra kombo i jakten efter ett plus... Hur går det för dig? Fortfarande mycket symptom?
Låter ju jätte lovande!!! Håller tummarna!! Skrev förut i tråden att jag trodde att jag inte är gravid eftersom brösten typ hade sluta ömma. Men nu tror jag som dig att jag faktiskt kommer få ett plus. Ömma jätte spända bröst, illamående hit och dit och forsar näsblod helt plötsligt utan anledning vilket var ett av mina symtom förra gången ;) sen ilningar i blygdbenet och känner mig uppblåst om nedre delen av magen!
Nä det låter inte troligt att inbilla sig bröstförändringar. Håller tummarna att det blir ett plus nu, det låter verkligen lovande för dig.
Förlåt för konstig bild men ville höra era åsikter! Detta är då alltså min mage när jag låg ner raklång och drog in magen så mycket jag kunde inte ätit på flera timmar, väldigt gasig och rapar stup i kvarten. Har kollat på bilder på magen från innan mens osv och har aldrig haft sådär! Jag menar, det är ju svullet mitt på magen.. vad tycker ni? <3