• Millannn

BIM november 2017

Charlizee skrev 2017-10-30 14:46:54 följande:

Åh men hoppas!! Hur underbart vore inte det!! <3

Var på toaletten igen nu och det har blivit lite mörkare men hoppas inte mensen är på g... livmodertappen känns stängd och ganska långt upp! Plus att jag är bara på dag 29 i cykeln och har en cykel på i snitt 32 dagar egentligen..
  • Millannn

Hej igen tjejer! Nu har det gått tre timmar sen och det har kommit 3 pyttefläckar med rödbrunt blod men inget mer! Och så lite ljusrosa på pappret. Det känns som att det ska rinna till vilken sekund som helst men det gör inte det så det måste ju betyda nånting bra har aldrig haft tidig mens eller spottings. Kan vara på äl+11 eller äl+9. Livmodertappen sitter högt upp och är mig veterligen stängd men är inte så duktig så lika bra att sluta med den saken haha! Bådar väl gott detta.

• Millannn

Nej hörrni! Nu fick jag nog mens, efter 4 timmar så har det nu blivit klarrött men ändå inte så mycket. Stannar ändå kvar hos er <3

• Millannn

Ifall det verkligen är mensen nu så är jag ändå kvar i denna tråd! BIM sista november tror jag

• Millannn
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-30 23:00:50 följande:

Kan tillägga också att mellan kl 14 och kl 23 idag har jag blött max typ 5 droppar, så den verkar avta? Hur ser en nidis ut? Kan det vara det?

Det kan vara en så kallad genombrottsblödning! Vilken dag fick du ?mens?? Nu alltså. Jag började misstänka att jag antingen har en riklig nidblödning eller genombrottsblödning då mensen kom 4 dagar för tidigt som aldrig händer och den har varit skum hela dagen! Började med ljusrosa flytningar och var det i flera timmar och sen var det ganska rött blod men inte klumpigt och nu innan jag ska sova så var det som ljusrosa på pappret igen. Får se hur det är imorgon har heller inte haft mensvärk som jag alltid har samma dag som mensen!
  • Millannn

En fråga tjejer!

Jag har blött lite mer idag men det är helt luktfritt!? Luktar inte ens blod... brukar er mens lukta nånting? Förlåt för äcklig fråga! Det brukar ju åtminstone lukta blod :-/

• Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 14:35:31 följande:

Testade precis tokblankt med CB plus inte ens ett spökstreck... så nu ger jag upp för denna månaden.

Hoppas ni andra får plussa!!

Kram <3

Åh vad tråkigt! Men det är väl tidigt fortfarande vännen? <3 stanna åtminstone kvar i tråden!!
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 15:51:05 följande:

Tack fina du! Jo men det gör jag <3 hur går det för dig?

Jag fick ju ljusrosa flytningar igår vid tvåtiden och sen kommer tre små fläckar stora som enkronor och sen efter 4-5 timmar så kom det lite mer blod men ganska tunt! Nu idag så har det varit ganska rikligt med millimetersmå mörkt levrat blod men det är helt luktfritt?! Luktar inte blod eller mens.. och nu på kvällen verkar det avta. Min temp är högre än vad den var igår och livmodertappen sitter ganska långt upp, hm..
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 16:04:01 följande:

Vissa kan väl blöda en hel graviditet? Ring 1177 och fråga eller ngn gynmottagning! Såhär såg mitt test ut idag...okej spökstrecket kommer man ju inte ifrån med CB men jag ser det som tok negativt

Pratade med en sjuksköterska på min vc då jag får biverkningar av min antibiotika TROR jag. Och hon sa att eftersom jag inte fått ett plus så är jag inte gravid men jag kör mitt eget race och jag känner min kropp bättre än nån annan jag behövde inte ens anstränga mig för att se strecket på bilden så jag tror du är gravid men bli inte arg på mig om du inte är det :-*
  • Millannn
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-30 23:18:00 följande:

Jag fick den i lördags, fick samma som du, ljusrosa flytningar först och sen ökade det efter några timmar. Jag beukar ha mens i minst 5 dagar men vanligast 6-7 dagar. Har nu bara haft i 2 1/2 dag.. konstigt?? Ja jag får också se hu det är imorgon, om det kommer något mer eller inte, skumt. Hoppas på det bästa för oss bara :)

Har du haft några blödningar idag? Hoppas inte. Jag har haft ganska rikligt idag men ingen mensvärk och blodet är helt luktfritt?! Men nu verkar det avta.. hoppas!
Svar på tråden BIM november 2017