Ellinor98 skrev 2017-10-11 03:45:13 följande:
Hej allihopa!
Jag och min sambo är också i längtan av en liten bebis!
Vi är 19 år så vi är rätt unga.
Fick missfall i augusti och nu är jag livrädd för att de kanske är något fel på mig och att jag kanske helt enkelt inte kan få bli mamma. Har haft som stikningar i mina äggstockar och mycket krämiga flyttningar även yrsel och vissa dagar mått så illa att det känns som att jag ska kräkas men det har jag inte kännt av på 2 dagar nu. Har BIM 16/10 så alltså om 5 dagar och jag är så nervös.. tog test idag vilket såklart visade negativt men har hört om andra som plussat innan BIM men de kanske är inviduellt.
Hoppas mensen inte kommer för oss och att vi kan få våra pluss!!!!!!
Välkommen och lycka till! <3
Horisonten skrev 2017-10-11 18:52:00 följande:
Hejsan allihopa. Jag hoppar gärna in här om det är okej. Varit med i oktober tråden men då mensen verkligen vara på väg så hoppar jag in här istället. Antar/tro mensen kommer komma inatt eller imorgon ordentligt så.Varit en tung och ledsam dag,vart ju bara första försöket men man vill ju så gärna,längtar och hoppas så ja. Men men nu tar vi nya tag och försöker vara positiv. Min man är väldigt positiv till kommande försök så hoppas han har rätt. Jag hoppas jag kan fokusera lite mindre på detta och bli gravid nästa månad,ville nog för mycket denna månaden så kände massa symptom men får se hur det går/blir.
Så efter mensen slut kommer det bli vårt andra försöka till barn numer 3,har en dotter på 4 år och en son på 1,5 år. Jag är 28 år och min man är 32 år. Tror äl blir någon gång runt den 24-26/10 och bim blir den 8/11.
Är det något mer får ni gärna fråga. :)
Kram på er
Hej och välkommen! Ja det är ledsamt när mensen kommer men det är tyvärr bara att sätta sig på hästen igen så att säga
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
det kommer gå bra för oss alla tillslut <3