• Millannn

BIM november 2017

MammaMia1012 skrev 2017-10-27 16:25:03 följande:

Nu är mensen igång :) och de senaste månaderna så har jag haft den regelbundet för mig 28dgr så om det fortsätter så så har jag BIM 24/11! Första försöket till en trea för oss nu! Tog ut kopparspiralen igår! Hoppas hoppas :)

Heja heja!!
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:26:18 följande:

Känns kört för denna gång. Svag mensvärk och irriterad på allt och alla Börjar nästan ge upp hoppet... hur går det för er andra med BIM runt den 4/11?

Nej ge inte upp! Jag har BIM 3/11 och tog ett test imorse där man kan skymta ett svagt svagt streck, tänkte ta imorgon också. Mensvärken kan ju vara graviditet? Jag har också som mensvärk och ömma bröst.
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:44:47 följande:

Tack för pepp!! Kan inte komma ihåg jag kände sån pms vid mina två andra graviditeter...

såg ditt CB, hoppas det är nåt!! Man kan se en skugga tycker jag! Jag vågar inte använda det efter ha fått två i min värld tydliga plus som varit spök

Min var inte cb utan en teststicka från gravidkollen! Svartvit bild
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 17:53:20 följande:

Just det!! Nu kommer jag ihåg!! Brukar de ge spök? Kan inte komma ihåg jag läst det...?

Ja kanske det! Jag har faktiskt inte läst det men tror alla kan ge spök
  • Millannn
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-27 18:20:03 följande:

Lite illamående och lite molande (som vid tidig känsla innan mensen) värk i nedre delen. Test negativt i dag dock...så säkert bara inbillning

Vilken dag är du på?
  • Millannn

Alltså är det bara jag som längtar tills imorgon då man kan testa med morgonurin? det jag tog i förmiddags var ju inte med morgonurin och jag behövde ju mixtra med bilden för att ens se något och sambon tycker jag ska sluta prata om det och ta det lugnt.. äl+9 imorgon! Känner i mig att det tagit sig. När jag körde bil idag (utan bh) och åkte på en gropig väg så var smärtan i brösten fan inte nådig! Har även känt av som hugg/puffar i livmodern idag.

• Millannn
    Pusselbiten88 skrev 2017-10-27 21:36:33 följande:

Håller tummarna <3

Åh tack! Såg du nånting på mitt test? Försöker skaffa nån mer som ser.. sambon ser ingenting men det var nån annan här som såg
  • Millannn
    ellinorwe skrev 2017-10-27 22:44:09 följande:

Vad ivriga ni är på att testa er! jag är också på äl+9 och känner inte alls att jag vågar testa ännu Känns så tidigt. kan man plussa redan nu menar ni? nervööööst

Nej det är nog inte så bra! Men jag har noll tålamod... tänkte jag skulle testa imorgon på morgonen då jag såg ett supersvagt på dagens. Äl+9 imorgon.
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-28 09:35:55 följande:

Tycker ditt test see ut som mitt gör... KAN vara nåt men ingenting som är tydligt. Såhär såg mitt ut idag på ÄL +7/8. Vad tror ni? (Ändrat kontrasten)

Jag ser åtminstone nånting på ditt. Såg du nånting i verkligheten? Mitt är ju helt blankt i verkligheten.. men bara på äl+9 fortfarande och har ju mina symtom så ger inte upp! Jag har ju haft som mensvärk ända sen några dagar efter äl och jag får i regel bara mensvärk samma dag som jag får mens. Sen så känner jag av ilningar, stickningar och hugg i livmodern.
Svar på tråden BIM november 2017