• Charlizee

BIM november 2017

ÄL och BIM-lista

Horisonten Äl ca 24/10-25/10 BIM 8/11

Nyckelpiga2017 ÄL ca 16/10-17/10 och bim 31/10-1/11

ellinorwe ÄL ca 18/10 BIM 5/11

Bumsann ÄL ca 20/10 BIM 3/11

Sams ÄL 24/10 (enl app, men haft symtom idag 22/10) BIM 7/11

Tossa äl ca 19/10 bim 3/11

Queva ÄL ca 2/11 BIM 16/11

XAHHA92 ÄL ca 2/11 BIM ca 17/11

Charlizee ÄL 20/10 BIM 4/11

• Charlizee

Nu ska det väntas på BIM igen... hoppas veckan går snabbt! När tänker ni andra börja testa?

• Charlizee
    smulis85 skrev 2017-10-23 09:53:49 följande:

Kommer testa tidigast äl +11, 31/10 om jag inte väntar till bim. ;)

Wow vad duktiga ni är tjejer! Kliar redan i min fingrar, haha!! Känner jag mig själv blir det ett test i helgen på ÄL+7 även om det är väldigt tidigt!
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-23 10:05:26 följande:

Ja fy fasen!! Såå lång väntan! Testade alldeles för tidigt förra månaden så ska försöka hålla mig till BIM+1 ????????????

När testade du förra månaden? Det bästa är ju om man kan hålla sig till BIM...men jag har inget vidare testtålamod haha!
  • Charlizee
    smulis85 skrev 2017-10-23 11:39:15 följande:

Hehe ja de känns som en evighet mellan äl och bim!! Äl+7 är ju väldigt tidigt fick jätte jätte svagt äl+11 förra gången jag vart gravid så vågar inte testa tidigare för då hade jag inte sett plusset tror jag ;)

Ja det är väldigt tidigt... plussade tydligt på BIM-2 med min yngsta så hade säkert kunna testat tidigare men då var jag inte lika testgalen, haha!! Då tog det sig på första försöket men denna gången verkar det ta betydligt längre tid
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-23 12:38:41 följande:

Går det ens att testa så tidigt? :)

Jag vet faktiskt inte...men tror det står på testlagret att man kan få utslag efter en vecka? Är nog väldigt ovanligt! Ska försöka hålla mig så länge jag bara kan!
  • Charlizee
    Queva skrev 2017-10-23 12:19:16 följande:

Jag är lika dan! Vilka pengar dom tjänar på oss.. >

Ja vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag spenderat på olika test... när börjar du testa?
  • Charlizee
    Horisonten skrev 2017-10-23 13:15:37 följande:

Ingen som vet hur långt innan man har äl flytningar innan äl? Känner mig lite ledsen och orolig för att missa äl :?(

Jag kan ha fel men tror att flytningarna kommer precis innan ÄL?
  • Charlizee
    Horisonten skrev 2017-10-23 13:21:55 följande:

Precis innan som en dag innan eller timmarna innan?

Hade väldig mycket igår. Fick liksom byta teorier ofta då de kändes blött hela tiden. Var som äggvita/slem med långa långa trådar!! Började smått fredag kväll och lördag. Men allra mest igår. Myste i lördags. Skall idag. Men frågan är skall man mysa idag,imorgon lch onsdag eller bara idag och onsdag? Kan se stämma som solen säger att de är äl imorgon då? Eller äl på onsdag som jag tror. Är på dag 12 idag.

Jag läste på babyhjälp, står såhär ?Flytningen precis innan ägglossning är ofta lite annorlunda än normalt. Ett tecken på att ägglossning kommer att ske är därför att flytningen är genomskinlig, gulvit och den är ofta mer slemmig och trögflytande. Detta kan göra att du kan uppleva att du är mer våt i slidområdet än annars. Flytningarnas funktion är primärt att hjälpa spermierna att ta sig fram till ägget.? Texten säger inget om hur långt tid innan... men om du har ÄL flytningar så kör på
Svar på tråden BIM november 2017