Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Idag kom Lova!!
Idag kom Lova!!
Hur mår du nu Erijon?
I natt har jag fått truga honom till att äta, vill inte ha mjölkstockning igen! Han sov lite väl bra
Wow nu händer det grejer. Vad skönt att vätskan gått ur och att kläderna passar igen!
Jag har inte vägt mig sen v 35 hos bm och det är inte vikten jag bryr mig om. Jag vill känna mig pigg, sund, stark och ha en massa energi. Må bra och inte ha ont i ryggen. Behöver massa bålträning för att få ihop hela korsetten. Har helt glömt när man får börja träna igen. Nån som har koll?
Läkarundersökningen gick bra idag. 3v gammal, gått upp 400g sen förra veckan och vuxit 1cm.
Allt gick superbra men snabbt!
Hann inte riktigt med just då i allt som skedde med är nu i efterhand mycket nöjd med att allt gick så snabbt!
Fick en bm som var gammal i gamet och soom var rak och tydlig så det var bara till att lyda
Sprack lite fram mot klitoris och blev sydd med 3 stygn.
Det är inte så skönt nu i efterhand men är ju bara till att stå ut
Mina bröst känns som de ska sprängas och jag tycker det är så mysigt att amma!!!
Lovas navel luktar skunk och jag hoppas den trillar av inom snar framtid
Om vårtan fastnar på amningsinlägget behöver du ha på mer Purelan eller skippa inläggen medan det är sårigt. Lufta, gå utan bh och bara ett linne? Testa amningsnapp medan det läker. Jätteknöliga och stora men vad gör man inte när det gör så fruktansvärt ont... Det vore ju synd att sluta amma, det går ju troligtvis över snart. Usch din stackare, jag vet hur det är
Ta på Xylocain på vårtan, det bedövar.
Men då är ju inte vårtan torr? Därför jag slutade ha massa purelan!
Ska se till att köpa amningsnapp ikväll när sambon kommer hem. Xylocain finns det på Apoteket? I tub eller vadå? Är det inte "farligt" om bebis får i munnen?
Ny= Bh
Tränar lite nacke...