BFoktober2017 skrev 2017-11-27 18:53:47 följande:
Det gick bra. Hon hade ökat 200g i vikt så nästa besök är om 2 v.
Vad bra! Här ni fler besök inbokade som uppföljning eller är de nöjda?
Linnnn skrev 2017-11-27 21:27:41 följande:
Ja, pop:s kläder upplever jag alltid som större. Ofta har de ju muddar o dyl som man kan vika som gör att de kan användas under längre period också. När döttrarna var små upplevde jag också att många affärer hade kläder som var mindre i stl om man köpte dem på tjejavd än killavd, dock inte pop. Kanske det har ändrats nu.
Ja jag upplever pop som stora iaf i jämförelse med Lindex och Kappahl. Tycker deras muddar är så bra! Och så håller de flesta plaggen bra i tvätten.
FiaW skrev 2017-11-27 20:55:45 följande:
Tack för svar! :)
Alltså jag vet inte hur jag ska göra nu. Nu när jag börjat liggamma har det blivit så att han vaknar en gång i timmen för att äta, men han äter bara max 5 min sen somnar han igen för att vakna en timme senare och äta i 5 min och så håller vi på så. Jag somnar när han äter så jag kan inte hålla honom vaken heller. När jag sen vaknar sover bägge mina händer och ryggen värker eftersom jag legat så stilla, jag vågar inte röra mig för då vaknar han. Känner inte heller att jag hittar nåt bra sätt att ligga på under själva amningen, ryggen värker då också. Jag kan inte heller flytta honom eller mig utan att han gnäller, vaknar och ålar sig tillbaka tätt intill mig.
Nu funderar jag på att sätta mig upp och amma igen, så att jag kan hålla mig vaken och hjälpa honom att äta mer när han väl äter, och sen försöka hasa ner oss till liggläge. Suck, vet inte riktigt hur jag ska göra. Längtar efter att få sträcka på och röra mig. Hjälp :/
Jag har liggammat alla. Känner igen mig i det du skriver men har nog inte något tips tyvärr. Man vågar inte röra en fena när de ligger bredvid men å andra sidan sover han inte alls i sin säng och då får jag ju inte heller sova...
Det kan ju vara tillfälligt bara?