LitenBlomma skrev 2017-11-04 10:56:42 följande:
Halloweenfesten var en succé. Tyvärr kände jag mig lite risig och hade ont i brösten igen, på natten fick jag feber. Dessutom fick jag i mig gluten och hade magkramper och sätt på toa i 4 timmar.
Jag hoppas att det släpper under dagen annars får jag nog ta mig in till Kalmar. Han skriker i panik 9 gånger av 10 När han åker bil. Även korta sträckor på 2-10 min. Jag vågar inte chansa och köra 50 min så det får bli tåg och buss i så fall.
Usch, stackars dig! :( Hoppas du mår bättre snabbt!
Liten här älskar att åka bil och somnar så fort vi kör iväg, vet inte om det kan ha betydelse att jag körde väldigt mycket under graviditeten så han känner igen det. Däremot vrålas det 9 gånger av 10 när vi byter blöja, det är verkligen ingen favorit..
Idag kissade han sig i ögonen och örat. Han verkade inte bry sig nåt speciellt men hans mamma fick lite panik att kisset skulle fräta i ögonen. Vi tog ett bad efter och sköljde lite vatten över hans anikte och ögon, hoppas det var tillräckligt. Dessa små snoppar alltså, det är ju omöjligt att parera alla kiss-laddningar. Haha!