erijon skrev 2018-05-04 11:07:44 följande:
Japp, tycker Edvin stämt bra in på din beskrivning. Både förut när tänderna kom och nu, men vi vet inte än om det är tänder. Han dreglar också massvis.
När brukar hon somna? Vi nattar mellan 18.30 och 19.15 typ. Beroende på när han sovit sist och ätit. Men det blir nästan alltid ganska exakt 19.
Kul! Skönt när de lär sig sitta. Hur gammal är hon?
Vågar fortfarande inte lämna Edvin sittandes själv. Eädd att han tippar. Han har enstaka gånger slängt sig efter saker ttp åt sidan oxh medvetet tagit emot sog och ålat iväg. Men litar inte riktigt på honom än, haha.
Aha men så bra, då behöver nog jag inte oroa mig! Vanligtvis nattar vi runt kl 20 och hon somnar snabbt.
Hon är 6 1/2 månad nu, även om hon sitter bra så vågar jag inte heller lämna henne själv. Men hon förstår att ta emot sig med armarna. Hon har även börjat en ny grej där hon kniper ihop ögonen och liksom frustar ur näsan. Verkar väldigt road av det :)
Har köpt påfyllningsbara klämmisar att för hemgjorda puréer, toppen att ha när man är iväg, och säkert nyttigare (iaf billigare!) Idag är vi på Forografiska, men jag vet inte om hon uppskattar det så mkt haha.
Vi kommer varken ha dop eller namngivningsfest. Kanske att vi gör nån grej när vi träffar hennes gudmor som bor i USA.