• Aniiee

"Allt" smakar bätter med...

Nej, ni får inget "annat". Ni MÅSTE rösta på dessa.

Men ni får gärna lägga till något annat om ni svarar =) Berätta vad ni röstade på och lägg till det där andra.

Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Allt" smakar bätter med...
  • TQR735

Var är bacon?

Borde vara en lag på att det ska vara bacon i allt.

Det är en del av vår heligaste kultur kommer från Särimne. 

• Aniiee

Ingen gillar curry Gråter

• BurningDiamond
    BurningDiamond skrev 2017-10-01 23:36:52 följande:

All mat som inte innehåller vitlök (eller ätes med annat som innehåller vitlök) dessert.

*kallas dessert menar jag.
  • Aniiee
    BurningDiamond skrev 2017-10-01 23:36:52 följande:

All mat som inte innehåller vitlök (eller ätes med annat som innehåller vitlök) dessert.

BurningDiamond skrev 2017-10-01 23:37:52 följande:
    *kallas dessert menar jag.
    Haha, skön inställning. Jag ska alltså äta dessert nu, när jag tänkte ta en skiva kassler på nattmackan =P
  • annabellelee
    Elderberry skrev 2017-10-01 20:06:50 följande:

Vitlök!

Av dessa var jag tvungen att välja timjan dock, har det i (nästan) allt.

Håller med! Vitlök är bäst!
  • EnAnonumius

Ioch med att du skrev att man "Måste" välja ett av alternativen i röstningen så röstade jag för timjan, jag har det nästa i fan allting. Inklusive pizza och när jag gör studentkäk som; nudlar, en burk makrill och grönsaker.

Dock så älskar jag Curry med, och olika chillifrukter (det inkludera ju paprikan med) och hot sauce, men favoriterna på Chilifrukterna är Habanero, piripir och jalpeno.
    Två av mina favoriter på hot sauce är "Ultra Death"  och "Mega Death" b.la,båda är smakrika och starka. ¨Men det har jag inte "i allting" dock utan bara i köttfärssås och chili corn carne i huvudsak.

Tabasco för mig är bara för fegisar och/eller nybörjare på "het såser". Sorry men det är så jag bara tycker om just Tabasco.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Vixen90

Valde mellan hot sauce och ketchup.

Är lite anti folk som öser ketchup på allt, meeeen det funkar i många fall måste jag erkänna!

Jag valde dock hot sauce för att jag alltid föredrar stark mat. Men att bara ösa sriracha på typ nudlarna så att ingen annan smak framträder är iiiiinte poppis. Det ska vara hett men balanserat och smakrikt av andra kryddor med. Inte bara hetta rakt av. Andra smaker måste också framträda.

Kanske skulle valt ketchup ändå... Fan...

Svar på tråden "Allt" smakar bätter med...