Kär och prestationsproblem?
Intressant att höra hur ni killar funkar och blir väldigt nyfiken på varför du tror att du har låg sexlust om det är en tjej du verkligen är tänd på. Beror det på prestationskraven. Personligen som kvinna blir jag kåt precis hela tiden och är konstant blöt när jag är förälskad i någon.. Är det just att bli slak som ni kilalr fruktar eller kan det vaa faktorer som att ni kanske inte kan tillfredsställa tjejen t ex?
Dejtade en kille några gånger som verkade funka lite som du. Han verkade bli skitnervös och var mest stenhård när vi hånglade och jag sög honom men fort vi skulle till att knulla så slakade han om och om igen. Var endast stenhård vid några tillfällen och då hade vi precis börjat lära känna varandra och verkligen gilla ha sex ihop. Jag tog det rätt personligt och trodde att han kanske inte tände på min fitta eller att knulla med mig visste inte vad jag skull tror för det hade aldrig hänt mig tidigare. Men han blev hård direkt vi var i samma rum och bara kysstes eller tog på varandra. Det var ganska elektriskt. Kan det ha varit just prestation för honom med tror du?
Tycker att du ska snacka med tjejen och berätta hur mycke du verkligen åtrår henne för det had ejag önskat att han gjort med mig, men istället blev han lite irriterad och besvärad. Tror det kommer att bli superbra mellan er efters några gånger med så starka känslor:)