Kär och prestationsproblem?
Jag har aldrig varit i ett förhållande eller dejtat en tjej tills nu. Jag har endast haft flyktiga sexuella relationer utan djupa känslor.
Jag har aldrig haft problem med att prestera vid sex. Dejtar nu en underbar tjej som jag fallit pladask för. Vi har dejtat ett par veckor men inte haft sex ännu, endast hånglat några gånger. Vet att hon vill gå långsamt fram och det respekterar jag då detta skulle kunna vara the one.
Mitt problem är att jag tänker på henne konstant. Vilket gör att jag är kletig runt ollonet mest hela tiden. Min sexlust är ganska låg just nu, troligen just därför. Jag brukar normalt onanera var 3e dag eller så om jag inte förväntar mig sex. Efter vi varit ute härom kvällen testade jag och det var svårt att bli 100% hård och tog en evighet att komma.
Så när hon väl är redo så börjar jag oroa mig för att jag inte kommer kunna prestera. Nu tror jag hon kommer ha förståelse för hon är världens finaste, men ändå inte roligt.
Är detta vanligt? Eftersom jag inte har varit kär på över 10 år så har jag dåligt med egen erfarenhet kring detta. Är i 30årsåldern och skulle verkligen inte vilja ta något potenshöjande :(
Input skulle uppskattas.