IVF - Sahlgrenska
Min sambo är också iväg nu men till på söndag så det blir mamma-son häng hela helgen. Mysigt med lite egentid också:)
Det ska jag och min dotter göra om några veckor... en tjejhelg.. :)
Min sambo är också iväg nu men till på söndag så det blir mamma-son häng hela helgen. Mysigt med lite egentid också:)
Usch så ledsen jag är nu, hämtade posten som jag inte tagit in på ett par dagar...
ett brev från Sahlgrenska, två ledsamma meningar om att inget av dem 2 äggen som var kvar var frysdugligt. :(
Jisses vad jag har mått dåligt idag. Började lite redan igår men då var det bara trötthet och sura uppstötningar som jag typ aldrig har! Idag har tröttheten varit extrem men har även haft molvärk och illamående. Var precis gränsfall till att spy. Gick och la mig med sonen vid 13.30 och sov tills nu. Men tröttheten klamrar sig fast ändå. Herregud!
Hur mår ni andra?
Ja det är jobbigt! Kan nästan glömma bort ibland att man kanske inte alls är gravid. Och inget kul skämt alls att det ser ut att vara en bebis i magen.. :)
Min mage ser förresten snarare ut som femte månaden. Asstor! Och går liksom inte att dra in heller.
Man känner nog efter alldeles för mycket, funderar också hela tiden om det inte är mensvärk jag känner..
Var ju ett tag sen sist och speciellt första så kommer knappt ihåg haha. Men har för mig jag sov rätt mycket när jag väntade förra. Illamåendet har kommit och gått i början men tror inte det började så här tidigt. Å speciellt inte sura uppstötningar. Hade jag problem med i slutet av graviditeten med äldsta kommer jag ihåg.
Men symptom har alltid kommit tidigt på mig. Speciellt att jag måste kissa betydligt oftare (vilket jag även gör nu) och tuttarna exploderar direkt. Brukar aldrig vakna mitt i natten å gå på toa som jag fått göra de senaste dagarna..
Vissa känner ju inget alls så att du inte känner nåt behöver ju inte betyda något alls egentligen. Håller tummarna för att du har sån tur så du slipper dessa jobbiga symptom :) När har du testdag?
Idag blir det golvläggning i köket... herregud så spännande det ska bli.... man kommer verkligen att märka en skillnad... tjohoo
Vad roligt! Alltid så kul att se slutresultatet:)
Idag blir det Universeum med lilleman, jättelängesen vi var där... igår var vi inte ut nånting, fixade bara hemma hela långa dagen. Ser ut att vara gott väder idag också:)
Håller tummarna för att ni ska lyckas.
Har testdag 18/10 så vi är rätt nära varandra.
Jag skulle aldrig glömma testdagen haha. Jag är testoman och lär börja testa på tisdag eller onsdag då jag inte kan hålla mig. Jag plussade på RD 9 med sonen och RD 8 sista försöket som resulterade i missfall.
Jag skulle aldrig glömma testdagen haha. Jag är testoman och lär börja testa på tisdag eller onsdag då jag inte kan hålla mig. Jag plussade på RD 9 med sonen och RD 8 sista försöket som resulterade i missfall.