IVF - Sahlgrenska
Håll tummarna att vi får fina ägg att sätta tillbaka på Torsdag!
Håll tummarna att vi får fina ägg att sätta tillbaka på Torsdag!
Hur gick äggplocket idag?? Hur många ägg blev det? :)
Hoppas du får fina blastocyster till frysen också som reserver! :) vill de inte långtidsodla dina om många blir befrukade tills imorgon? För de ringer väl imorgon?
Vilka mediciner har ni i kylen? Jag har just nu fyremadel och lutinusen ute och otrivellen och gonal-F i kylen. Är osäker på om lutinus också ska vara i kylen?
Vi har ju valt att få 2 st insatta och då görs det på dag 2. Och sen långtidsodlar dem de andre.
Tror inte dem ringer imorgon men tänkte jag ska passa på att fråga för ska ändå ringa och fråga om jag kan träna bodypump efter insättningen.
Antagligen för att dom vill sätta in en blastocyst. De har gränsen att om det är fler än 6 befrukade så vill dem helst långtidsodla. Men om de kommit överens om 2 på dag 2 så kanske de borde hålla det tänker jag..
Hoppas!
Jag tänkte på en sak, om man får sin mens på en fredag kväll så behöver man ju nå dem lördag eller senast söndag för att kunna starta med sprutorna, men man kan ju inte ringa dem på helgerna?
Tack! Så bra att vi har varandra här :)Åh! Du måste uppdatera oss :)
Hur gick det?? Hur många embryon fanns kvar? :D satte de in 2 jättebra eller en halvdan och en som såg bra ut?
Hur känns det med ruvningen nu? :)
Fick hem papper på att av dem 4 de odlat vidare till blastocyst så har de inte kunnat frysa något.
Förstår din besvikelse :( försök hålla huvudet högt och hoppas på dem du har i dig, de satte trots in de bästa!
Tror det är rätt kört för oss.. ruvardag 11 och när jag satte in lutinus nu på morgonen var de en brun flytning på insättnings staven.
Test dag på fredag.
Rosa eller bruna flytningar är ju okej! Jag har fortfarande hoppet uppe för din skull :)
Jag hade bruna flytningar i 3 dagar kring bim innan vi fick plus! Kändes hela tiden som att mensen skulle komma.
Imorgon har du ju BIM om man räknar från äggplock. Du vill inte tjuvtesta eller?
Håller tummarna!!!
Det blev inget.. Negativt grav test.
Åh nej.. jag beklagar så mycket verkligen.. Mitt enda råd är att låt dig vara ledsen och sen kanske kolla på andra alternativ eller sätta nytt mål för ivf, med eller utan äggdonation/spermiedonation kanske? Man behöver något att sikta på för att kunna ta sig vidare sen <3 men låt dig själv sörja nu!