IVF - Sahlgrenska
Vi börjar med korta programmet i slutet av november ???? själv ?
Vi börjar med korta programmet i slutet av november ???? själv ?
Vi skickade in våran remiss för över ett år sedan. Då kommer man dit och lämnar prover och gör första testerna på dig och din sambo sen skickar dem en remiss till sig själva och nu var vi där igen 6mån senare och pratade hur det ska gå till väga. Genom att jag är 26 så kan vi testa den korta varianten och starta med sprutorna i slutet av november och planerat uttag första veckorna i december.
Det tar tid men är värt det hoppas jag. Jag hatar sprutor och nålar men kommer nog lösa det ändå
Vad kul att du kan börja nu! Jag ringde dom tidigare idag och frågade om kötid osv och dom har börjat jobba kvällar och helger nu för att komma ikapp med listan. Och vi är högt upp på kallelselistan sa hon så jag fortsätter att vänta bara :)
Kanske därför du kunde starta redan nu? Eftersom dom precis börjat jobba helger och kvällar?
Idag kom min mens ca 5 dagar sent. Ringde in till barnmorskan och vi har sån tur att det fanns lediga tider att börja redan nu. O morgon börjar jag med sprutorna för första gången. Gud va nervös jag blev nu rädd för den där nålen :/ hur går det för er alla nu ?<3
Va kul att göra hoppas det går fort nu för er.
Blev paff när jag fick tid en lördag.. :)
Jag är så glad att jag har er här på tråden. Känner ingen som har gått igenom IVF. Hur ska dem förstå dem säger bara oj va roligt och vill veta hur det går. Ni här ni förstår varje dag går man in här och ser vad ni skriver om er själva hur det går för er och det är så roligt att ni vill dela med er.
Tack att jag får skriva med er <3
Hej! fick en kallelsen till den 22 november. Känns väldigt nervös :)
Jag och min man har försökt i två år utan resultat. Båda två är helt friska.
Vår kallelse kom i torsdags ???? Så det kan hända att din också kommer snart ????????????????????
Hej. Vet någon hur lång kötiden är för ivf på Sahlgrenska?
Följer tråden!
Är det reproduktionsmedicin ni hör er till för en IFV?
Jag hörde av mig till dem förra veckan och ska skicka in en egen remiss. Jag misstänker att det är hans spermier är dåliga simmare. Har försökt länge och lyckades en gång men slutade missfall. Sen är vi 34, mycket äldre än er och känner att chanserna blir mindre än mindre.
Hoppas det kommer gå bra för er.