IVF - Sahlgrenska
Vi fick vänta ungefär 6 månader.. man kan ju alltid ringa och kolla med dom för det finns en lista man kan skriva upp sig på så dom kan ringa en med kort varsel..
Vi fick vänta ungefär 6 månader.. man kan ju alltid ringa och kolla med dom för det finns en lista man kan skriva upp sig på så dom kan ringa en med kort varsel..
Då ligger vi lite efter er då... :) då har ju du koll på vad som händer för mig... jag ska in första gången imorgon.. vad händer efter det? Fortsätter man ta sprutor.. jag är ju spruträdd så min sambo har fått tagit alla sprutorna på mig och igår när vi tog den orgalutran så tog jag bedövningssalva innan för barnmorskan sa att den kunde vara lite segare att ta och kunde kännas lite mer.... jag superrädd som jag är vill ju inte känna någonting...
Okej okej.. lite nyfiken på hur det kommer att se ut för jag känner ingen skillnad på kroppen eller humör och sånt sen jag började med sprutorna så det känns som att ingenting händer... men man kanske bara ska vara glad att man mår bra... :)
Hur länge har ni försökt få barn och hur gamla är ni? Har ni någon anledning till att ni gör IVF eller är det bara att det inte har fungerat vanligt? Vi har manlig faktor hos oss, jag har en dotter sen innan så är inte barnlösa riktigt..
Hej hej,
Imorgon är det dags för äggplock! Är sååå nervös!!
Så många tankar som far runt....
Förstår dig... lika nervös jag... ska göra äggplock på lördag... så ligger en dag efter dig... häftigt... :) hoppas det kommer att gå bra för dig... slappna av bara... :)
Spännande... väntar med spänning på uppdatering hur det gick... :)
Spännande... väntar med spänning på uppdatering hur det gick... :)
Du gör på Sahlgrenska oxå eller?
Vilken tid fick ni att ni skulle komma in och hur lång tid tog det? Jag har lämnat bort min dotter till mina föräldrar... gör detta lite i hemlighet så funderar på hur länge man måste vara där...
Okej okej... då får vi se hur det blir för oss då... hoppas det går smidigt och rätt så fort... mår du bra annars?
Så skönt då... :) jag har inte känt så mycket under behandlingen faktiskt... det är rätt skönt att man kan bete sig som vanligt i vardagen, men oxå så har man läst massa innan detta och då känner ju folk massa olika så då börjar man tro att detta kanske inte funkar på mig... men jag försöker vara positiv och tänker att jag bara har tur att jag mår bra... :)