Kawi skrev 2018-10-01 16:05:58 följande:
Alltså Lutinus, tycker det varit ett rent helvete så här långt.. :) Magen så stor och svullen som om jag var gravid i fjärde månaden och hård som betong, svårt att sova, svårt att ta djupa andetag, ont när jag går, yrsel, illamående, synfältet flimmrar och det svartnar för ögonen.. Helt "normalt" enligt kliniken?
Blev så himla deppig nu då de ringde och sa att de övriga fyra inte utvecklat sig tillräckligt bra för att frysa, så vi fick noll till frysen! På VUL var de ju så himla positiva först, att jag hade så många äggblåsor, och sen var det jättebra att vi fick ut 8 ägg och 5 befruktade, och sen noll till frysen - så deppigt :( Men ett befruktat ägg ska vi förstås vara tacksamma för, och hålla alla tummar för att det är guldägget..
Ja! Jag avskyr Lutinus. Känns som man ständigt går runt och läcker oxå. Känslan är väldigt ofräsch! Men det ska ju vara bra, så man får pina sig igenom denna delen av behandlingen oxå.
Vad det gäller befruktade ägg och hur många som gått till frysen så förstår jag att du känner dig deppig. Men, du ruvar just nu på ett ägg som faktiskt kan vara ett riktigt guldägg! Brukar tänka att det egentligen inte handlar om kvantitet utan kvalitet. Håller alla tummar och tår för oss här nu. Så kul att vi är några som ruvar samtidigt med nästan samma TD. :)