• Anonym (Man 47)

Lösvagina / Fleshlight

Hejsan

Nån som testat lösvagina, typ fleshlight?
    Hur är dom, skönt eller är det lika bra med högerhanden?
    Dom skryter ju själva att dom är som en riktig vagina i känslan, stämmer det?

Tjejer, om din man / kille vill ha en sån, hur skulle ni tänka?
    Jag har en känsla av att det är inte lika "ok" att en kille har en lösvagina som en tjej har en dildo, tankar på det?

/

• Svar på tråden Lösvagina / Fleshlight
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-07 06:13:55 följande:
    Hittade en hos min kille och funderar om den känns bättre än att ha sex på riktigt. Min kille vill inte ha sex så ofta därför undrar jag om han hellre använder den.
    Svårt o säga om han hellre vill ha den. 
    Men i mitt perspektiv så är en äkta fitta betydligt skönare än en lösfitta. Precis gäller nog er en löskuk (utan vibrator) är väl inte i närheten av en riktig kuk? 

Att han hellre tar den än dig kan bara han svara på. Ni kan väl ha med den i leken? Sitt på hans ansikte medans du runkar av han med den? Eller testa variera den och din tills ni kommer ;) 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-07 06:13:55 följande:
    Hittade en hos min kille och funderar om den känns bättre än att ha sex på riktigt. Min kille vill inte ha sex så ofta därför undrar jag om han hellre använder den.
    Det är nog att göra det lite för lätt för sig att bara säga det är skönare än sex eller inte. 

Tänk att sexleksaken är ett annat varierat sätt att ha sex på. Ibland kan det va skönare än sex ibland är sex skönare. Ibland är sex sämre o ibland är sexleksaker sämre. 

Ibland är onani bättre än sex och ibland inte. Det är ingen ersättning till vanligt sex. Det är bara ytterligare ett sätt att ha sex på. Många gillar ju variation och att ha ytterligare ett sätt när man blir sugen på det är ju bara bra. 
  • Anonym (L)

Har aldrig provat en sådan men hur mycket skönare blir det med en fleshlight jämfört med en insmord fröken höger?

• Pellep123

Hej. Jag har en fleshlight och den är superskön. Speciellt när någon annan använder den på mig. Underbart att bli retad och utsatt för orgasmkontroll med. Stimulans efter man kommit I den är nästan outhärdligt skönt. Rekomenderar verkligen en fleshlight. Man kan tränga in och skruva åt botten så det blir ett baksug med. Mmm 

• Anonym (Vega)

Köpte mig en Temga Flip Zero för mina egna små stunder när inte sambon är tillgänglig. Tycker att en vanlig fleshlight känns lite obsen, och skulle ungarna hitta den vete fan vad jag skulle svara. Tengan ser inte ut som en sexleksak och när jag läste på om hur den var utvecklad i Japan blev jag sugen. Jag ska vara ärlig och säga att jag var skeptisk till att använda den, det kändes omständigt att göra rent och smörja den med glidmedel.

Men nu med facit i hand kan jag lova att den är värd pengarna. Alltså jag får riktiga orgasmer med den jäkeln, inte bara utlösning. Den är helt galet bra måste jag säga och den har använts både i ensamma stunder och med sambon.

• Anonym (Justin69)
    Anonym (Vega) skrev 2024-12-13 10:10:09 följande:

Köpte mig en Temga Flip Zero för mina egna små stunder när inte sambon är tillgänglig. Tycker att en vanlig fleshlight känns lite obsen, och skulle ungarna hitta den vete fan vad jag skulle svara. Tengan ser inte ut som en sexleksak och när jag läste på om hur den var utvecklad i Japan blev jag sugen. Jag ska vara ärlig och säga att jag var skeptisk till att använda den, det kändes omständigt att göra rent och smörja den med glidmedel.

Men nu med facit i hand kan jag lova att den är värd pengarna. Alltså jag får riktiga orgasmer med den jäkeln, inte bara utlösning. Den är helt galet bra måste jag säga och den har använts både i ensamma stunder och med sambon.

Ja, fantastiskt skön. Som en fleshlite men med vibration. Min fru och jag kan inte komma tillsammans längre, men vi avslutar sida vid sida i sängen, hon med sin satisfyer, jag med min Tenga Flip.
  • Anonym (Justin69)
    Anonym (Bra) skrev 2022-01-14 23:18:05 följande:
    Det är så sant. Min fru är jättearg över mina 3st Fleshlight. Men själv har hon 10st dildos.

Unfair?!?! Varför är det så ojämnt?
    Fördomsfullt, tyvärr. Som att kvinnors sexualitet är vacker, mäns är ful.

Min fru ogillade att jag skulle skaffa en, fick kasta den första. Sen insåg hon att hon faktiskt använder sina egna leksaker med glädje, skamlöst.
  • Anonym (L)
    Anonym (L) skrev 2024-12-07 18:09:30 följande:

Har aldrig provat en sådan men hur mycket skönare blir det med en fleshlight jämfört med en insmord fröken höger?

Istället för att trycka tumme ner hade ett svar uppskattats. Är det ingen större skillnad vill jag inte lägga pengar på sen sådan men blir det mycket skönare kan jag tänka mig prova. 
  • Anonym (Ärdenhetvemvet)
    Anonym (L) skrev 2024-12-14 15:37:20 följande:
    Istället för att trycka tumme ner hade ett svar uppskattats. Är det ingen större skillnad vill jag inte lägga pengar på sen sådan men blir det mycket skönare kan jag tänka mig prova. 
    Tycker ändå du ska testa! Man har bara ett liv (eller så har man flera, men vi kan utgå från det första) och då måste man våga chansa och råka kasta pengarna i sjön ibland. Även om någon annan inte tycker om den så kanske du gör det! Jag testar massor av sexleksaker och det är alltid lika spännande 🤩
  • Anonym (Kvinna 45 år)

Jag skulle bli äcklad och känna mig bortvald och som om jag inte dög. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 45 år) skrev 2024-12-14 19:42:52 följande:

Jag skulle bli äcklad och känna mig bortvald och som om jag inte dög. 

Så du äger aldrig några sexleksaker? 
Svar på tråden Lösvagina / Fleshlight